Projekti i Karpenit dështon, negociatat me investitorët nuk kanë qenë të vlefshme

Postuar: 06/02/2018 - 14:50

Qeveria shqiptare ka mbyllur pa rezultat negociatat me kompaninë Star Bridge Port Developments Limited për ndërtimin e portit të Karpenit në zonën e Kavajës që qeveria Rama e kishte prezantuar si një investim gjigant me vlerë 5 miliardë euro. Burimet nga Ministria e Financave thanë se projekti dështoi në fazën e negociatave pasi qeveria shqiptare nuk i ka pranuar kushtet e investitorëve në lidhje me të drejtat dhe tarifat.

Projekti që në prezantimin e tij nuk ngjalli besim për shkak se, se vlera e lartë prej 5 miliardë dollarë, sa gjysma e prodhimit të brendshëm të Shqipërisë, nuk mbështetej në fisibilitet. Nga ana tjetër, burimet e financimit nuk ishin të garantuara.

Projekti synonte ndërtimin e një porti të thellë që mundëson hyrjen e anijeve tregtare, zonë ekonomike dhe logjistike dhe ndërtimin e një terminali rigazifikimi LNG dhe një centrali për prodhim energjie (central energjie me gaz ose biomase), duke mundësuar hapjen e 70 mijë vendeve pune.  Qeveria shqiptare hyri në negociata me Star Bridge Port Developments Limited, një subjekt për qëllime të veçanta, i regjistruar në Angli dhe Uells në përbërje te të cilit janë kompani të tilla si AECOM, SFTA, Ramboll, RVT Architects, Summa etj. Mirëpo kapitali i kompanisë Star Bridge Port Developments Limited ishte 100 sterlina dhe kjo ngjalli dyshimet e para për seriozitetin e projektit.

Një projekt i përmasave të tilla do të kërkonte një infrastrukturë dhe ndërlidhje shumë të mirë rajonale. Sot kjo infrastrukturë mungon dhe ndonëse është në plan të zhvillohet nuk dihet se kur mund të jetë gati (minimumi, Shqipëria sot nuk ka hekurudhë funksionale), duke e nxjerrë jashtë loje Portin.

Propozimi për projektin e Karpenit u miratua në qeveri qysh në vitin 2016 dhe pas miratimit, grupet e ekspertëve kishin vetëm 60 kohë për negociatat. Edhe pas përfundimit të afatit të negociatave qeveria shqiptare nuk e ka pranuar zyrtarisht dështimin e tyre edhe pse kjo ka ndodhur realisht.

Edhe nëse negociatat do të ishin të suksesshme, projekti do të kishte një kosto mbi 700 milionë euro shpronësimesh pasi zona ku ishin parashikuar punimet është mjaft e populluar. /Monitor/

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

   Të hënën u prezantuan kartëmonedhat e reja 100 dhe 200 euroshe, të cilat pritet të dalin në qarkullim Majin e ardhshëm.

Në 6-mujorin e parë të vitit, ekonomia shqiptare në tërësi gjeneroi 14.4 mijë vende të reja pune, por vetëm 23% e tyre, ose rreth 3,274 v

Kazinotë elektronike kanë afat të zhvendosen nga zonat e banuara të qytetit dhe fshatit brenda 31 dhjetorit të këtij viti.

Aeroporti i Rinasit vijon të jetë më i shtrenjti në rajon, ndonëse jemi në mes të muajit shtator dhe sezoni turistik po shkon drejt fundi

Muaji gusht 2018, shënon edhe shifrat më të larta të vonesave dhe anulimeve të fluturimeve nga dhe drejt “Aeroportit Ndërkombëtar Nënë Te

Në kuadër të informimit të biznesit Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve është ndalur sot te personat juridikë me xhiro mbi 8 milionë lekë

Grupi financiar italian, Comdata, një nga kompanitë call center më të rëndësishme në Itali, me një xhiro prej 300 milionë eurosh në vit,

“Kompania e parë ajrore që mban flamurin shqiptar, Air Albania do të nisë fluturimet ditën e shtunë.

Punësimi në shtet shënoi rritje domethënëse në tremujorin e dytë të vitit, me 170,652 të punësuar gjithsej, duke u zgjeruar me 3,7 për qi

Komisioni për Ekonominë dhe Financat diskutoi sot dekretin e presidentit të Republikës Për kthimin për rishqyrtim në Kuvend të ligjit nr.