11 ushqimet më të mira për një bark të sheshtë

18/07/2019 - 09:48

Për një barkë të sheshtë ju duhet të konsumoni ushqime që përshpejtojnë metabolizmin tuaj dhe që nuk shkaktojnë fryrje. Padyshim baza është ushqimi, por për të pasur barkun e ëndrrave duhet të bindeni që stërvitja e rregullt është kryefjala.

Përpos të pirit ujë shumë, të ngrënit ushqime të freskëta dhe yndyrna të shëndetshme dhe të shmangurit të alkoolit, janë disa ushqime specifike që na ndihmojnë së tepërmi në dëshirën tonë për të pasur një bark të sheshtë.

Kjo pasi ato përmbajnë shumë pak kalori dhe na mbajnë të ngopur për një kohë të gjatë. Rrjedhimisht do na shkojë mendja më pak për të ngrënë.

Këto 11 ushqime të renditura më poshtë do e ndihmojnë trupin tuaj të ndihet më pak i fryrë, do të përshpejtojnë procesin e tretjes dhe do t’i japin trupit tuaj elementë të rëndësishëm që inkurajojnë humbjen e kileve.

Lista e ushqimeve: 

  1. Kastraveci
  2. Thjerrëzat
  3. Bananet
  4. Specat e kuq djegës
  5. Asparagu
  6. Kosi
  7. Xhinxheri
  8. Çaji i kamomilit dhe i mentes
  9. Avokado
  10. Çokollata e zezë
  11. Bajamet

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Dieta mesdhetare është më e mira në botë dhe lë pas shumë alternativa të tjera.

Lidhja e gjumit me shëndetin e mirë është tashmë e njohur dhe e vërtetuar.

Mollët, luleshtrydhet dhe disa fruta të tjera janë shumë të shëndetshme për organizmin.

Një nga regjimet më të shëndetshme për organizmin është padyshim ajo Mesdhetare.

Lënia e shisheve të ujit në makinën tuaj, sidomos gjatë verës, është një ide e keqe, sepse kimikatet nga plastika mund të rrjedhin në uji

Shumë amvisa teksa qerojnë thelpinjtë e hudhrave hedhin në kosh lëkurat.

Mjegullimi i trurit nuk është një gjendje mjekësore.

Fëmijët e ekspozuar ndaj ekraneve (televizor, tablet, smartphone, kompjuter) në mëngjes, para shkollës, janë tri herë më të prirur për të

Kafeina është një stimulues i fortë për trurin.

Aktiviteti fizik edhe kur jemi me grip ka efekte pozitive mbi shëndetin.