Cili është çelësi për një gjumë të qetë

20/05/2019 - 22:57

Ne shpenzojmë një të tretën e jetës tonë, në gjumë dhe nuk mund të jetojmë pa atë. Është një proces shumë i rëndësishëm që ndikon në shëndetin tonë

Kur ne jemi në gjumë, truri jonë fillon të memorizojë dhe të përpunojë informacion. Trupi jonë çlirohet nga toksinat dhe relaksohet, në mënyrë që të jemi të freskët kur të zgjohemi.

Një studim sugjeron që pas 17-19 orësh zgjuar, performanca e detyrave të zakonshme mund të jetë e njëjtë si të keni konsumuar shumë alkool.

Periudha më e gjatë pa gjumë, e dokumentuar, më tepër se 11 ditë sjell ndryshime serioze të njohjes dhe të sjelljes. Këto janë disa mënyra si të bëni një gjumë të qetë:

1. Vendosni “alarmin” për trupin tuaj

2. Punoni me turnin tuaj të natës

3. Rrisni dritën natyrale

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Imagjinoni një situatë të tillë: Keni një takim shumë të rëndësishëm për pak, por keni një dhimbje koke të tmerrshme.

Eliminimi i zakoneve të këqija si fjetja me televizorin ndezur në dhomë, mund t’ju ndihmojë të humbni kilet e tepërta, sipas një studimi

Studimet shkencore, të cilave u referohet AgroWeb.org mbi ndikimin e stresit në organizëm, sugjerojnë se stresi është shkak por edhe paso

Një dozë dy orëshe në natyrë përmirëson në mënyrë domethënëse shëndetin dhe mirëqënien.

Gjendja shpirtërore ka lidhje të pashmangshme me ushqyerjen.

Bakteret “Gingivitis“ që gjenden në hapësirën e gojës dhe grykës mund të depërtojnë deri në tru.

Ndjehemi të lodhur, të zemëruar, të trishtuar dhe në një humor të keq dhe kjo na nxit të gjejmë ngushëllim në ushqim.

Tërshëra është një drith shumë i pasur me vitamina, minerale dhe fibër, tre përbërës kyç për një tretje të mirë.

Shkencëtarët kanë zbuluar një simptomë të re, e cila mund të shërbejë si shenjë se sulmi në zemër është i pashmangshëm.

Pulsiviteti i enëve të gjakut në qafë, si ai arterial ashtu edhe venoz, janë një tregues themelor për identifikimin e njerëzve që mund të