Disa arsye pse nuk arrini të dobësoheni

03/07/2014 - 17:39

3 korrik 2014 - Për një kohë të gjatë përpiqeni për t’u dobësuar duke përmirësuar mënyrën e të ushqyerit si dhe bëni ushtrime rregullisht, por megjithatë prapë nuk keni rezultat. Ja disa nga arsyet e mundshme pse nuk mund të dobësoheni:

1. E teproni me ushqimin e shëndetshëm

Jeni në dietë dhe keni programin për ushqim të shëndetshëm, por ju prapë nuk i përmbaheni asaj dhe hani më tepër nga çduhet duke menduar se ushqimi i shëndetshëm nuk ju plotëson.

2. E tejkaloni mëngjesin

Siç e dini, ky është vakti ushqyes më i rëndësishëm gjatë ditës, i cili trupit tuaj i ofron energjinë e nevojshme dhe më së shpejti tretet nga vaktet e tjera. Nëse e tejkaloni mëngjesin, rrezikoni trupin tuaj për ngarkesë dhe tepricë të ushqimit kur metabolizmi juaj punon më ngadalë.

3. Nuk flini sa duhet

Nëse nuk flini sa duhet, kjo do t’ju bëjë edhe më të uritur nga ç’jeni në të vërtetë, sepse nuk keni energji të mjaftueshme dhe trupi përpiqet që ta kompensojë përmes ushqimit.

4. Hani më shumë ushqim me kalori të ulta

Sot, ndoshta ka shumë ushqime që përmbajnë përqindje të ulta të yndyrës, por megjithatë këto ushqime janë ende të larta me yndyrna të ngopura, të cilat nëse merren në sasi të pakufizuar, korrespondojnë si ushqime me vlera të larta kalorike.

5. Nuk bëni ushtrime rregullisht

Mendoni se puna juaj e cila kërkon udhëtime të shumta dhe lëvizje paraqet sasi të mjaftueshme të lëvizjeve në trupin tuaj…Por, trupit tuaj i duhet aktivitet i rregullt fizik, dy apo tri herë në javë.

6. Nuk pini mjaftueshëm ujë

Nëqoftëse pini mjaftueshëm ujë, do të jeni më të ngopur dhe do të hani më pak, ndërsa dehidratimi mund t’ju çojë deri në ngrënje të tepruar, më shumë se sa i nevojitet trupit tuaj.

7. Hani jashtë shtëpisë

Brenga e shumë të punësuarve është se rrallë herë hanë në shtëpi dhe nuk arrijnë që të përgatisin vetë ushqim në shtëpi. Kështu vakti juaj reduktohet shpesh në një porcion me ushqim të shpejtë ose brumëra (pasta), e cila shoqërohet me shtim të madh të kilogramëve.

/agjencia e lajmeve "Dyrrah"/

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Një nga regjimet më të shëndetshme për organizmin është padyshim ajo Mesdhetare.

Lënia e shisheve të ujit në makinën tuaj, sidomos gjatë verës, është një ide e keqe, sepse kimikatet nga plastika mund të rrjedhin në uji

Shumë amvisa teksa qerojnë thelpinjtë e hudhrave hedhin në kosh lëkurat.

Mjegullimi i trurit nuk është një gjendje mjekësore.

Fëmijët e ekspozuar ndaj ekraneve (televizor, tablet, smartphone, kompjuter) në mëngjes, para shkollës, janë tri herë më të prirur për të

Kafeina është një stimulues i fortë për trurin.

Aktiviteti fizik edhe kur jemi me grip ka efekte pozitive mbi shëndetin.

Meningjiti është një inflamacion i membranave (meninges), që rrethojnë trurin dhe palcën kurrizore.

Këshillat për rëndësinë e gjumit janë të lashta sa vetë koha.

Përfitimet shëndetësore që vijnë nga gjumi janë të panumërta.

Majoneza është një nga salcat më të përdorura në botë.