Disa mënyra si të rinoni lëkurën tuaj pas të 40-tave

29/10/2019 - 21:31

Rrudhat e para fillojnë të shfaqen në moshën 25 vjeç, moshë ku procesi i regjenerimit ndalon. Fytyra është pjesa me delikate që preket nga rrudhat, kjo dukuri vërehet më së shumti në moshën 30 vjeçare, moshë kur rrudhat bëhen më evidente dhe të dukshme. Përtej trajtimeve shumë të kushtueshme dhe në disa raste pa ndonjë rezultat. Mjekët rekomandojnë metoda elementare për rigjenerimin e trupit dhe fytyrës suaj.

Pastrimi

Pastrimi me ujë të rrjedhshëm i lëkurës është çelësi kryesorë i rigjenerimit të saj. Sapo të zgjoheni, kujdesuni që të pastroni fytyrën me ujë të bollshëm dhe të përdorni detergjent të posaçëm për tipin e lëkurës tuaj. Këtë bëjeni në mëngjes dhe në darkë , në mënyrë që të nxirrni nga lëkura juaj të gjithë papastërtitë e ditës.

Mbrohuni nga dielli

Pas moshës 40-50 vjeç lëkura fillon edhe bëhet më e ndjeshme ndaj diellit. Pas kësaj moshe do të vëreni re që do t’ju shtohen njolla bashkë me rrudha duke ju bërë të dukeni më të mëdhenj në moshë. Rekomandohet që gjithnjë të përdorini krem mbrojtës kur të dilni jashtë të diell, edhe në periudhën e dimrit, pasi rrezet e dëmshme e prekin të gjithë lëkurën e pambrojtur.

Hidratohuni

Uji është elementi kyç për çdo funksion të trupit. Mjekët këshillojnë që të pini rreth 8 gota ujë në ditë, kjo sasi do t’ju ndihmojë për të çliruar nga trupi juaj çdo toksinë të jashtme dhe çdo periudhë stresi. Një mënyrë tjetër e hidratimit është dhe ajo me anë të kremrave të ndryshme. Këshillohet të përdorni kremra të pasura me kolagjen dhe me vitaminë C për më shumë rezultat.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Ndonjëherë ndodh që në trup zbulon shenja ose të nxira të cilat shfaqen krejt papritur.

Shalqiri dhe pjepri janë dy nga frutat e verës që të gjithë i preferojnë, të shijshëm e me vlera ushqyese.

Cilësia e gjumit ka një ndikim të drejtpërdrejtë në sistemin kardiovaskular të organizmit.

Stresi, luhatjet hormonale dhe llojet e rejave të barnave besohet të jenë disa prej arsyeve përse gjithnjë e më shumë njerëz të rritur (3

Në vazhdën e studimeve që po kryejnë shkencëtarët për të zbuluar sa më shumë rreth COVID-19 është zbuluar një fakt interesant për vitamin

Plakja dhe efektet e saj (duke përfshirë ndjeshmërinë e ulët, shëndetin e dobët të dhëmbëve, humbjen e kujtesës, shikimit dhe dobësimin e

Gjumi i mirë, aktiviteti fizik dhe ushqyerja e shëndetshme janë tre shtyllat kryesore të sistemit imunitar.i cili është thelbësor për shë

Lëngu i mishit është i këndshëm në shije por edhe shumë i shëndetshëm dhe shërues për organizmin.

Fiqtë e freskët, kur krahasohen me homologët e tyre të tharë, janë më të ulët në kalori dhe përmbajtje sheqeri, gjë që i bën ata një alte

Pagjumësia është një problem shëndetësor që shkakton shumë telashe në organizëm.