Fiqtë e thatë – Pse duhet t’i përdorni për tretjen e mirë

03/11/2019 - 19:45

Fiqtë janë kultivuar në botë për më shumë se 7000 vjet më radhë.

Tharja e tyre ka mundësuar shpërndarjen e tyre në distanca të largëta të globit.

Fiqtë e thatë janë të shëndetshëm sepse ofrojnë ushqyes të nevojshëm përfshirë këtu: hekurin, bakrin, magnezin dhe kalçiumin.

Të gjithë ushqyesit që gjenden tek fiqtë e thatë janë të rëndësishëm për sistemin tretës.

Në këtë artikull të AgroWeb.org do të mësoni tre arsyet se përse duhet të konsumoni fiq të thatë në të mirë të sistemit tretës.

Fibra
Fibra te fiqtë e thatë është një lloj karbohidrati kompleks i rëndësishëm për tretjen.

Kjo fibër nuk shpërbëhet por përthith ujin në stomak duke parandaluar kështu konstipacionin dhe lehtësuar lëvizjen e zorrëve.

Fibra rregullon problemet e ndryshme me tretjen dhe shuan inflamacionin në zorrë.

Një gjysëm filxhani çaji me fiq të thatë ofron 7.3 gramë fibër ose 19 përqind të nevojës ditore të fibrës për meshkujt dhe 28 përqind të dozës ditore për gratë.

Kaliumi
Fiqtë e thatë përmiërsojnë tretjen duke rritur sasitë e kaliumit në oranizëm.

Kaliumi luan një rol kyç tek funksionet e nervave.

Mijëra prej tyre lidhen me sistemin tretës dhe nxisin kontraktimin e muskujve që mundëson lëvizjen e ushqimit në aparatin tretës.

Mungesa e kaliumit ndikon negativisht tek tretja dhe në raste ekstreme mund të shkaktojë paralizim të zorrëve.

Një gjysëm filxhani çaji me fiq të thatë ofron 507 miligramë kalium duke plotësuar 11 përqind të nevojës ditore për kalium.

Vitamina K
Një gjysëm filxhan çaji me fiq të thatë ofron 12 mikrogramë të vitaminës K.

Kjo sasi është e përafërt me 13 përqind të dozës së rekomanduar ditore për gratë dhe 10 përqind për burrat.

Vitamina K aktivizon proteinën që përmirëson rritjen e qelizave të stomakut.

Mungesa e kësaj vitamine shkakton gjakderdhje në sistemin tretës.

Fiqtë e thatë janë shumë të shijshëm dhe lehtësisht të kombinueshëm me një sërë ushqimesh të ëmbla dhe të kripura.

Fiqtë e thatë shkojnë shumë me spinaqin, limonin, kinoan, menten dhe arrorët./AgroWeb.org 

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Ndonjëherë ndodh që në trup zbulon shenja ose të nxira të cilat shfaqen krejt papritur.

Shalqiri dhe pjepri janë dy nga frutat e verës që të gjithë i preferojnë, të shijshëm e me vlera ushqyese.

Cilësia e gjumit ka një ndikim të drejtpërdrejtë në sistemin kardiovaskular të organizmit.

Stresi, luhatjet hormonale dhe llojet e rejave të barnave besohet të jenë disa prej arsyeve përse gjithnjë e më shumë njerëz të rritur (3

Në vazhdën e studimeve që po kryejnë shkencëtarët për të zbuluar sa më shumë rreth COVID-19 është zbuluar një fakt interesant për vitamin

Plakja dhe efektet e saj (duke përfshirë ndjeshmërinë e ulët, shëndetin e dobët të dhëmbëve, humbjen e kujtesës, shikimit dhe dobësimin e

Gjumi i mirë, aktiviteti fizik dhe ushqyerja e shëndetshme janë tre shtyllat kryesore të sistemit imunitar.i cili është thelbësor për shë

Lëngu i mishit është i këndshëm në shije por edhe shumë i shëndetshëm dhe shërues për organizmin.

Fiqtë e freskët, kur krahasohen me homologët e tyre të tharë, janë më të ulët në kalori dhe përmbajtje sheqeri, gjë që i bën ata një alte

Pagjumësia është një problem shëndetësor që shkakton shumë telashe në organizëm.