Për flokë të shëndetshëm – Cilat janë ushqimet që ju duhen

10/01/2020 - 11:54

Mungesa e ushqyesve të duhur siç janë mineralet, vitaminat dhe acidet yndyrore mund të ngadalësojë rritjen e flokut dhe të shkaktojë rënien e tij.

Në këtë artikull të AgroWeb.org do të mësoni për mënyrat se si një regjim i duhur ushqimor mund të përmirësojë shëndetin e flokut tuaj.

Peshku, proteinat dhe yndyrnat

Përbërja e flokut është kryesisht proteinë.

Kur floku bie, trupi ka nevojë për më shumë proteinë që të zëvëndësojë humbjet e pësuara.

Një regjim ushqimor që përmban pak proteinë mund të shkaktojë përtharje të skalpit dhe brishtësi të flokut.

Ngrënia e peshkut disa herë në javë është një nga mënyrat më të thjeshta për furnizimin e trupit me proteinë cilësore.

Peshqit ofrojnë acide yndyrore omega-3, vitaminat B, D dhe hekur.

Peshqit më të shëndetshëm për flokun janë salmon, skumbria, sardelet dhe trofta.

Frutat dhe perimet

Floku ka shumë nevojë për vitaminat A dhe C.

Vitamina A prodhon yndyrnat e nevojshme për skalpin dhe mungesa e saj shkakton përtharje të tij dhe zbokth.

Vitamina C është thelbësore për qarkullimin e gjakut dhe mungesa e saj shkakton rënien dhe shpërbërjen e flokut.

Spinaqi, brokoli, lakrat e egra janë barishtet më të pasura me vitaminat A dhe C.

Patatet e ëmbla, pjepri, kungulli dhe kajsitë janë burime të shkëlqyera të beta karotenit që kur futet në organizëm transformohet në vitamina A.

Frutat e pyllit, kivi, domatet, luleshtrydhet dhe agrumet janë të pasura me vitaminë C.

Bishtajoret

Thjerrëzat fasulet dhe bizelet ofrojnë shumë proteinë, hekur, zink dhe biotinë.

Mungesa e tyre mund të shkaktojë rënie dhe brishtësi të flokut.

Arrorët

Arrorët janë të pasur me proteinë por edhe selenium, që është shumë i rëndësishëm për shëndetin e skalpit.

Arrorët përmbajnë edhe acid alfa linoleik dhe zink që përmirësojnë cilësinë e strukturës së flokut.

Mungesa e zinkut në trup shkakton rënien e flokut, ndaj është e këshillueshme që njerëzit që kanë probleme me flokun të konsumojnë ushqime të pasura me zink.

Produktet e bulmetit me pak yndyrë

Në këtë kategori futen produkte si kosi, qumështi dhe gjiza të cilat janë të pasura me kalçium.

Ky mineral është thelbësor për rritjen e flokut.

Këto ushqime janë gjithashtu të pasura me vitaminë D që forcon rrënjën e flokut.

Zinku

Duhet të ushqeheni me produkte të pasura me zink, mungesa e të cilit shkakton jo vetëm rënien e flokut por edhe përtharjen e skalpit.

Këtë mineral mund ta gjeni edhe tek arrorët, vezët, drithërat dhe buka me drithëra të plota.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Dermatologët thonë se nuk ka asnjë provë shkencore që stresi ndikon në shfaqjen e parakohshme të flokëve gri, dhe se ky fenomen i atribuo

Kur vjen puna tek antioksidantët, domatet janë ndër ushqimet më të pasura dhe më me vlerë për mirëqenien e njeriut.

Babai i Meghan Markle ka zgjedhur të publikojë disa momente nga fëmijëria e vajzës së tij.

Kur përmendet fjala spinaq, përpara syve na vjen një tufë gjethesh jeshile shumë të shëndetshme për organizmin.

Një nga pamjet më të shpeshta që shohim kur shpërthen një epidemi virusesh është ajo e njerëzve që mbajnë maska kirurgjikale.

Veza është padyshim përbërësi kryesor i një mëngjes të shëndetshëm.

Gjembgomari është një bimë që gjendet shpesh në gjendje të egër në të gjithë territoret shqiptare dhe eksportohet fuqishëm drejt tregjeve

Sipas një studimi shkencor të botuar në Journal of Nutrition, konsumi i përditshëm i bajameve ndihmon në rënien në peshë, veçanërisht në

Gështenjat janë një frut unik i specieve Castanea të pemëve të qumeshtit.

Një teknikë të re kirurgjikale që e bën më të lehtë transplantimin e organeve.