Për flokë të shëndetshëm – Cilat janë ushqimet që ju duhen

10/01/2020 - 11:54

Mungesa e ushqyesve të duhur siç janë mineralet, vitaminat dhe acidet yndyrore mund të ngadalësojë rritjen e flokut dhe të shkaktojë rënien e tij.

Në këtë artikull të AgroWeb.org do të mësoni për mënyrat se si një regjim i duhur ushqimor mund të përmirësojë shëndetin e flokut tuaj.

Peshku, proteinat dhe yndyrnat

Përbërja e flokut është kryesisht proteinë.

Kur floku bie, trupi ka nevojë për më shumë proteinë që të zëvëndësojë humbjet e pësuara.

Një regjim ushqimor që përmban pak proteinë mund të shkaktojë përtharje të skalpit dhe brishtësi të flokut.

Ngrënia e peshkut disa herë në javë është një nga mënyrat më të thjeshta për furnizimin e trupit me proteinë cilësore.

Peshqit ofrojnë acide yndyrore omega-3, vitaminat B, D dhe hekur.

Peshqit më të shëndetshëm për flokun janë salmon, skumbria, sardelet dhe trofta.

Frutat dhe perimet

Floku ka shumë nevojë për vitaminat A dhe C.

Vitamina A prodhon yndyrnat e nevojshme për skalpin dhe mungesa e saj shkakton përtharje të tij dhe zbokth.

Vitamina C është thelbësore për qarkullimin e gjakut dhe mungesa e saj shkakton rënien dhe shpërbërjen e flokut.

Spinaqi, brokoli, lakrat e egra janë barishtet më të pasura me vitaminat A dhe C.

Patatet e ëmbla, pjepri, kungulli dhe kajsitë janë burime të shkëlqyera të beta karotenit që kur futet në organizëm transformohet në vitamina A.

Frutat e pyllit, kivi, domatet, luleshtrydhet dhe agrumet janë të pasura me vitaminë C.

Bishtajoret

Thjerrëzat fasulet dhe bizelet ofrojnë shumë proteinë, hekur, zink dhe biotinë.

Mungesa e tyre mund të shkaktojë rënie dhe brishtësi të flokut.

Arrorët

Arrorët janë të pasur me proteinë por edhe selenium, që është shumë i rëndësishëm për shëndetin e skalpit.

Arrorët përmbajnë edhe acid alfa linoleik dhe zink që përmirësojnë cilësinë e strukturës së flokut.

Mungesa e zinkut në trup shkakton rënien e flokut, ndaj është e këshillueshme që njerëzit që kanë probleme me flokun të konsumojnë ushqime të pasura me zink.

Produktet e bulmetit me pak yndyrë

Në këtë kategori futen produkte si kosi, qumështi dhe gjiza të cilat janë të pasura me kalçium.

Ky mineral është thelbësor për rritjen e flokut.

Këto ushqime janë gjithashtu të pasura me vitaminë D që forcon rrënjën e flokut.

Zinku

Duhet të ushqeheni me produkte të pasura me zink, mungesa e të cilit shkakton jo vetëm rënien e flokut por edhe përtharjen e skalpit.

Këtë mineral mund ta gjeni edhe tek arrorët, vezët, drithërat dhe buka me drithëra të plota.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Ekonomia nuk do të rikthehet në aktivitet të plotë deri kur të vihet në përdorim një vaksinë kundër COVID-19, thonë ekspertët.

Gjumi i mirë, aktiviteti fizik dhe ushqyerja e shëndetshme janë tre shtyllat kryesore të sistemit imunitar.i cili është thelbësor për shë

Mjaft konsumatorë preferojnë t’i nxjerrin farat e rrushit, madje të tjerë nuk konsumojnë as lëkurën e këtyre kokrrave.

Qytetërime të ndryshme i kanë përdorur mustaqet e misrit që në lashtësi, sepse kanë besuar fort se këto fije të holla, në dukje të rëndom

Është koha që fytyra juaj të përballet me faktet, kjo nuk është një kohë e mirë për lëkurën.

Ndonjëherë ndodh që në trup zbulon shenja ose të nxira të cilat shfaqen krejt papritur.

Shalqiri dhe pjepri janë dy nga frutat e verës që të gjithë i preferojnë, të shijshëm e me vlera ushqyese.

Cilësia e gjumit ka një ndikim të drejtpërdrejtë në sistemin kardiovaskular të organizmit.

Stresi, luhatjet hormonale dhe llojet e rejave të barnave besohet të jenë disa prej arsyeve përse gjithnjë e më shumë njerëz të rritur (3

Në vazhdën e studimeve që po kryejnë shkencëtarët për të zbuluar sa më shumë rreth COVID-19 është zbuluar një fakt interesant për vitamin