Gjashtë arsye përse duhet të kufizoni karbohidratet

27/10/2020 - 07:55

Karbohidratet janë pjesë ushqyese të rëndësishme për mbarëvajtjen e funksioneve në organizëm. Ato i gjejmë në formën e sheqernave, fibrave dhe niseshtesë natyrale.

Karbohidratet i japin organizmit glukozë e cila transformohet në energji që shfrytëzohet në maksimum nga i gjithë organizmi, nga koka te këmbët. Nga ana tjetër, sasia e konsumuar e karbohidrateve është e një rëndësie kyçe për shëndetin.

Sasia e duhur ditore e karbohidrateve për organizmin

Ekspertët thonë se nëse njeriu kryen një jetë aktive, atëherë duhet të sigurohet që 40% e kalorive të marra në ditë të jenë karbohidrate, 30% proteinë dhe 30% yndyrna. Në përgjithësi, 500-800 kalori duhet të vijnë nga një ose disa burime karbohidratesh. Kjo përkthehet në 150-200 gramë karbohidrate në ditë.

Sasia e karbohidrateve ditore është në varësi edhe të llojit të përzgjedhur. Për shembull nëse jeni tifozë të orizit keni përballë dy alternativa. Orizi i bardhë konvertohet në sheqer direkt sapo hyn në organizëm, ndërsa orizi kaf është i pasur me fibër që ngadalëson përthithjen e karbohidrateve.

Ekspertët të cilëve u referohet AgroWeb.org, thonë se njeriu mund të konsumojë një sasi të ulët por sërish të shëndetshme të karbohidrateve pa vënë në rrezik shëndetin. Sasia më e ulët dhe e lejuar e karbohidrateve është 50 gramë në ditë. Kjo sasi plotësohet mirë në një racion tërshërë me një gjysëm banane. Nëse ju konsumoni më pak se 50 gramë, atëherë do të pësoni rënie të ndieshme të energjisë në trup.

Burimet e mira dhe të këqija të karbohidrateve

Burimet më të shëndetshme të karbohidrateve janë ushqime të papërpunuara siç janë drithërat e plota, frutat, perimet dhe bishtajoret, si thjerrëzat, fasulet. Ato e furnizojnë trupin me vitamina, minerale dhe fibër. Burimet më të pashëndetshme të karbohidrateve janë: buka e bardhë, ëmbëlsirat, pijet e gazuara dhe çdo ushqim tjetër i përpunuar. Këto karbohidrate nxisin shtimin në peshë, diabetin dhe sëmundjet e zemrës.

6 arsye të vlefshme përse duhet të kufizoni karbohidratet jo të shëndetshme

Studiuesit e kësaj teme thonë se kufizimi i karbohidrateve jo të shëndetshme, të cilat gjenden tek ushqimet e papërpunuara dhe përgjithësisht nuk ofrojnë fibër, e ndihmon njeriun ta ketë më të lehtë të:

• humbasë kilogramët e tepërt

• ketë energji afatgjatë

• ketë muskuj më të fortë,

• jetë i/e ngopur më gjatë e të mos ketë fryrje të stomakut,

• jetë më pak i rrezikuar ndaj diabetit

• ketë një zemër më të fortë.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Njohja e simptomave kryesore të koronavirusit ka qenë thelbësore për të gjetur një trajtim mjekësor për pandeminë.

Përdorimi i maskave është bërë një pjesë integrale e jetës sonë që kur pandemia pushtoi botën.

Nuk ka rëndësi në cilën pjesë të vitit ndodhemi apo si doni të dukeni, ndjesia e fryrjes së organizmit nuk është kurrë e këndshme.

Nuk mund ta mohoni: Ju nuk jeni më njësoj siç keni qenë në të 20-tat tuaja. Dhe kjo nuk lidhet me faktin që ju jeni më të pjekur.

Çdo ditë, amvisat shqiptare përballen me mëdyshje, sfida dhe punë.

Lëngu amniotik është një ndër pjesët ndërtuese të ‘strehës’ së bebit në barkun e nënës.

Një studim i ri shkencor, ka treguar se shpëlarja e gojës, mund të çrrënjosë koronavirusin brenda 30 sekondave nga ekspozimi ndaj tij në

Produktet e freskëta dhe me lëng mund të duken si një mundësi e shkëlqyeshme për t’i konsumuar gjatë ditëve të dimrit, megjithatë, duhet

Një studim i publikuar në New York Times, ka trajtuar situatën fizike të njerëzve pasi kalojnë Covid-19.

Idea e të ushqyerit shëndetshëm për disa njerëz nënkupton se duhet të heqin dorë nga shija.