Këshilla për të bërë gati lëkurën për në verë

Postuar: 13/03/2018 - 10:24

Megjithëse vera do edhe disa muaj për të ardhur, është e këshillueshme që ne të kemi parasysh disa këshilla që ndihmojnë ne përgatitjen e lëkurës për sezonin veror.

Depilimi

Në një stinë si dimri, është në dorën tuaj nëse dëshironi të trajtoni lëkurën apo ta lini atë në gjendjen e saj natyrale. Por nëse zgjidhni të depiloheni, zgjidhjet janë të shumta. Heqja e qimeve me brisk, është e shpejtë dhe pa dhimbje por depilimi me dyll sjell rezultate që zgjasin më shumë. Kremërat depilues gjithashtu gjenden lehtësisht në çdo supermarket dhe farmaci. Megjithatë, për rezultate të cilat zgjasin depilimi me lazer është një zgjidhje perfekte.

Përdorimi i kremit hidratues

Hidratimi i lëkurës është një domosdoshmëri për të gjitha llojet e lëkurës, s’ka rëndësi nëse është verë apo dimër. Zgjidhni një krem hidratues që i përshtatet lëkurës suaj dhe aplikojeni në të gjithë trupin tuaj.

Rrini të hidratuar

Pavarësisht se sa përpiqeni për pjesën e jashtme, trupi juaj do të duket dhe do të ndjehet më mirë nëse rrini të hidratuar. Përveç mbajtjes së një diete të shëndetshme, konsumimi i tetë gotave ujë mund të ndihmojë në heqjen e toksinave nga trupi juaj, duke e mbajtur lëkurën të butë dhe më pak të thatë.

Merrni vitamina

Ndonjëherë, pa marrë parasysh se sa mirë ne hamë dhe sa shumë kujdesemi për lëkurën tonë, trupat tanë kanë nevojë për një nxitje shtesë. Përveç vitaminave A, D, C dhe E – secila prej tyre ndihmon në luftën kundër akneve, minimizon pikat e zeza, krijon kolagjenin dhe nxit qarkullimin qelizor, është e këshillueshme të konsumoni edhe vaj peshku i cili përmban omega-3, të cilët reduktojnë inflamacionin, shkruan klan.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Përpara plazhit të gjithë priremi të reduktojmë ushqimin apo produktet që e dimë se ndikojnë negativisht në organizmin tonë. Ndërkohë ka

Të konsumosh vaktet në zyrë është e dëmshme për shëndetin.

Ka 5 rregulla për të ngrënë "me ndërgjegje” (të hahet me vetëdije, ushqimi duket më i shijshëm dhe hahet më pak) për të humbur peshë dhe

   Vezët janë një vakt i dashur nga shumë njerëz. Ato konsumohen kryesisht për mëngjes.

Ekspertët kanë arritur në përfundimin se rrjetet sociale dhe celulari kanë ndikuar në ndryshimin e orareve të gjumit. 

Me stinën e bukur të verës, jo gjithnjë ekziston dëshira për t'u mbyllur në palestër.

Mund të na ndodhë të gjithëve që herë pas here të flemë me makiazh në fytyrë, por kurrsesi nuk duhet kthyer në një rutinë pasi sjell dëme

Nëse do të jetosh më gjatë, ha më pak mish të kuq.

Mendoni se jeni i shëndetshëm, por në fakt nuk jeni energjik gjatë ditës, përkundrazi jeni i irrituar, stomaku nuk ju funksionon siç duhe

Kur jemi të nxehur hamë më shumë në tavolinë dhe papritur lind edhe dëshira për ëmbëlsira apo ushqime të kripura të paketuara.