KOLESTEROLI

19/02/2015 - 22:54

Nga Dr. Ciro Vestita

Dietolog dhe fitoterapist

 20 shkurt 2015 -  Është një lipid normalisht i pranishëm në gjakun tonë. Po të mos ekzistonte, shumë hormone nuk do të mund të "ndërtoheshin" nga mëlçia jonë. Pra vetëm tepria e kolesterolit është e dëmshme, pasi ajo ngjitet mbi arteriet koronare, duke shkaktuar dëme vaskulare.

Në një përqindje të lartë të rasteve, kolesteroli i lartë është me bazë ushqimore; një ushqim i larmishëm, i pasur me zarzavate dhe fruta të freskëta mund të luftojë kolesterolin e tepërt. I rëndësishëm është edhe aktiviteti fizik: kolesteroli si të gjitha yndyrat e tjera, mund të digjet përmes një aktiviteti të rregullt fizik.

Eksperienca ime më ka treguar se një dietë e kufizuar në ushqimet e poshtë treguara dhe në fitoterapinë e përshkruar mund të ulë kolesterolin e tepërt HDL-në në shtatëdhjetë përqind te rasteve dhe si pasojë mund të ngrejë kolesterolin e "mirë".

Ushqime që duhen evituar: Gjithçka që përmban margarinë vegjetale të hidrogjenuar, vaj vegjetal palme e koku.

Ushqime që duhen konsumuar rrallë: gjalpë, sallo derri, sallame.

Një çështje më vete përbën veza: e verdha e vezës është e pasur me kolesterolin e "mirë", pra me HDL-në. Kush e ka kolesterolin e lartë mund të hajë pa problem vezë dy herë në javë, mjafton që e verdha e vezës të mos skuqet.

Dhe, sa më shumë: sojë e verdhë, qiqra, bizele, bathë, vaj ulliri, peshk deti, patëllxhanë, rrepa, karota, kopër, angjinare, lakër, spec djegës, domate, mollë, ananas, rrush, kivi, bajame, avokado, limon.

Këto ushqime ulin kolesterolin dhe janë kardiombrojtës, falë përqindjes së lartë të vitaminave antioksiduese: beta karoten, C dhe E.

Fitoterapia: 
• Lëng selinoje: një gotë lëng të shtrydhur selino në mëngjes (esëll). 
• Lëng lakre: një gotë lëng lakre të zezë mbasdite. 
• Verë angjinaresh: zbusni në ujë 30 gram gjethe angjinare në l litër verë të kuqe. Një gotë të vogël në mbrëmje gjatë darkës. 
• Tizanë me gjethë angjinari, fara carangthi, bishta alteje e mështekne: në një litër ujë të valuar zieni për pesë minuta: 10 gram gjethe angjinare, 5 gram gjethe mështekne, 5 gram fara carangthi, 5 gram bishta alteje. Pihet gjatë ditës me stomakun bosh. 

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Lavanda ofron një sërë vlerash të rëndësishme mjekësore falë 150 përbërësve aktivë që luftojnë mikrobet, bakteret dhe radikalet e lira.

Frutat dhe perimet kombinohen rëndom në pjata nga më të ndryshmet me pretendimin se i bëjnë mirë shëndetit.

Tkurrjet muskulare në pulpën e këmbës shkaktojnë shumë dhimbje të forta, veçanërisht kur ato shfaqen gjatë natës.

Në dhjetor duket sikur edhe ushqimet marrin ngjyra festive.

Limoni është një agrume jashtëzakonisht e pasur me vitaminë C, e cila është e domosdoshme për shëndetin dhe paraqitjen e lëkurës.

Sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve, larja e duarve është gjëja e parë dhe më e rëndësishmja që mund të bëni për

Gërhitja është një tingull që krijohet nga vibrimi i indeve të hundës ose të fytit gjatë frymëmarrjes kur një person është duke fjetur.

Gurët në veshka janë një problem i zakonshëm shëndetësor.

Ushqimi është një proces sa i nevojshëm aq edhe i kënaqshëm për çdo njeri.

Sëmundjet e zemrës janë nga sëmundjet më të përhapura në vendin tonë. Në Shqipëri, rreth 9000 njerëz vdesin çdo vit për shkak të sëmundje