Nëse konsumoni këto 10 ushqime, sistemi juaj imunitar do të përmirësohet në mënyrë natyrale

15/10/2020 - 22:43

Më shumë se 23 milion njerëz sëmuren çdo vit vetëm duke ngrënë ushqim të kontaminuar, sipas OBSH-së.

Ndërkohë, sipas një studimi tjetër, ka aq shumë viruse sa ka yje në qiell, raporton “Bright Side”.  Për të qëndruar larg tyre, zgjidhja më e mirë është të ndërtojmë imunitetin nga brenda. Për këtë, do t’ju vijnë në ndihmë këto ushqime:

Bajame

Bajamet përmbajnë lëndë ushqyese që mund të ndihmojnë në mbajtjen e trupit në formë. Sipas studiuesve, bajamet rrisin sistemin imunitar, veçanërisht kundër viruseve. Të pasura në vitaminë E dhe fibra, ato gjithashtu mund të “kontrollojnë” nivelin e sheqerit në gjak.

Farat e lulediellit

Farat e lulediellit gjithashtu mund të jenë shpëtimtari juaj kur bëhet fjalë për imunitetin. Ato zvogëlojnë rrezikun e sëmundjeve të ndryshme kronike, e mbajnë zemrën të shëndetshme dhe parandalojnë sëmundjet. Ai gjithashtu është i vlefshëm për nënat shtatzëna, pasi ndihmon fetusin të zhvillohet shëndetshëm.

Papaja

E pasur me antioksidantë, papaja është një zgjedhje e shijshme dhe ka shumë përfitime. Disa nga këto përfshijnë luftimin e inflamacionit, zvogëlimin e rrezikut të kancerit dhe mbajtjen nën kontroll të tretjes.

Kivi

Me vitaminën C, vitaminën K dhe vitaminën E, kivi mund të ndihmojë njerëzit që vuajnë nga astma dhe mund të forcojnë sistemin imunitar. Ato mund të parandalojnë ftohjen e zakonshme dhe gripin. Për më tepër, kivit mund të ndihmojnë në tretjen e ushqimit dhe të shërbejnë si mbrojtje kundër humbjes së shikimit.

Xhenxhefili

Kjo erëz lehtësisht e disponueshme, bën mrekulli për trupin tuaj. Ul kolesterolin, lehtëson dhimbjen gjatë periodave dhe rrit aftësinë e trupit për të luftuar infeksionet në përgjithësi.

Manaferrat

Manaferrat janë plot me antioksidantë dhe shpesh përdoren për të trajtuar sëmundje të ndryshme. Këto manaferra të purpurta mund të luftojnë stresin dhe të përmirësojnë funksionimin e brendshëm të sistemit tuaj imunitar.

Midhjet

Midhjet kanë pak kalori, por plot vlera ushqyese. Ato janë një burim i shkëlqyeshëm i acideve yndyrore omega-3 dhe proteinave. Konsumimi i tyre bën që sistemi juaj imunitar të vazhdojë të funksionojë, falë zinkut të pranishëm në to. Gjithashtu, ato zvogëlojnë rrezikun e diabetit.

Spinaqi

Nuk është mister që spinaqi është i mirë për shëndetin, por me sa duket, është gjithashtu i shkëlqyeshëm për imunitetin. Spinaqi është një burim i shkëlqyeshëm i magnezit, i cili është i nevojshëm për të ruajtur funksionin nervor, një zemër të shëndetshme, presion të mirë të gjakut dhe muskuj të fortë.

Shalqiri

Shalqiri, jo vetëm që mund ta mbajë lëkurën dhe flokun të shëndetshëm, por gjithashtu mund të përmirësojë tretjen dhe të zvogëlojë inflamacionin.

Frutat e pasura me vitaminë C

Sipas një  raporti, vitamina C mund t’i japë sistemit imunitar një nxitje në 20 mënyra! Ajo i mban qelizat e bardha të gjakut të shëndetshme, mund të vrasë qelizat e padëshiruara ose të këqija dhe mund të rrisë prodhimin e antitrupave.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Njerëzit që vuajnë nga ndjeshmëria e lartë e dhëmbëve, përballen çdo ditë me dhimbje të forta e të mprehta sa herë që konsumojnë ushqime

Zgjimi në mëngjes me dhimbje koke, është mënyra më e keqe për të nisur ditën.

Siç dihet tashmë nga eksperienca e këtyre muajve të pandemisë, por edhe nga protokollet e Organizatës Botërore të Shëndetësisë (OBSH), si

Shëndeti i stomakut është i një rëndësie të veçantë në mirëmbajtjen e organizmit.

Plakja e trurit është kthyer në kryefjalën e shqetësimeve mbarë botërore prej disa vitesh tashmë.

Mbetjet ushqimore janë një problem i madh në shoqërinë tonë dhe kjo ndodh kryesisht sepse njerëzit e hedhin ushqimin sepse nuk e kanë rua

Një ndër organet që prek koronavirusi dhe lë pasoja të rënda tek pacientët janë mushkëritë.

Aktiviteti i trurit është unik tek çdo individ dhe mund të krahasohet me gjurmët e tij të gishtave.

Toksinat na rrethojnë dhe na kërcënojnë rregullisht çdo ditë.

Të dhënat e Institutit të Statistikave dhe Doganave tregojnë se një shqiptar konsumon përafërsisht 3.1 kg kafe në vit.