Perimet që largojnë fryrjen e stomakut

27/11/2020 - 12:23

Nëse ka këshillë që pranohet  nga të gjithë ekipet e ekspertëve është që njeriu duhet të hajë sa më shumë perime.

Zakonisht, ekspertët janë të ndarë për vlerat dhe kundërvlerat e yndyrnave apo karbohidrateve, por kur vjen puna tek perimet të gjithë bien dakord se ato janë një nga bazat e një regjimi të shëndetshëm ushqimor.

Perimet përmbajnë shumë fibër. Gratë, sipas ekspertëve, duhet të konsumojnë të paktën 25 gramë fibër në ditë. Një racion me brokoli ofron 4 gramë fibër.

Kjo tregon qartë sa shumë perime duhet të konsumojë njeriu në ditë për të plotësuar nevojën për fibër. Nga ana tjetër, fibra ka edhe një efekt anësor që manifestohet më qartë tek disa njerëz.

Ngrënia e perimeve ka raste që shkakton fryrje në stomak. Kjo shfaqet kryesisht në momentet kur njeriu kalon nga një regjim ushqimor të pasur me mish dhe yndyrna në një tjetër të pasur me perime.

Për të minimizuar problemet me stomakun, të dhënat të cilave u referohet AgroWeb.org rekomandojnë përfshirjen graduale të perimeve në regjimin ushqimor.

Me kalimin e kohës, fibra nuk do të shkaktojë më fryrje. Nëse ju keni një stomak të ndjeshëm, ekspertët rekomandojnë që perimet t’i hani të gatuara.

Një tjetër këshillë e ekspertëve është që të jeni të kujdesshëm në përzgjedhjen e perimeve. Disa prej tyre kanë shije të shkëlqyer, janë të pasur në vlera dhe nuk shkaktojnë fryrje.

Perimet që nuk shkaktojnë fryrjen e stomakut

Kastraveci

Kastraveci ofron shumë vitamina dhe antioksidantë. Nga ana tjetër kastraveci nuk përmban shumë fibër, ndaj gjasat për fryrje në stomak janë minimale. Për më tepër, kastraveci është hidratues për organizmin.

Shpargu

Shpargu përmban një amino acid që e ndihmon organizmin të largojë lëngjet e tepërta dhe fryrjen. Megjithatë, me shpargun duhet të tregoni kujdes me sasinë. Nëse e teproni, do të përballeni me fryrjen në stomak.

Avokado

Është i pasur me kalium dhe rekomandohet në rastet kur e keni tepruar me kripën dhe ndiheni të fryrë. Avokado përmban yndyrna të shëndetshme. Këto yndyrna e ndihmojnë trupin të përthithë ushqyes të tjerë.

Kungujt e njomë

Shumë perime përmbajnë sheqerna dhe karbohidrate që shkaktojnë gazra dhe fryrje. Kungujt e njomë kanë më pak nga këto përbërës, ndaj konsiderohen idealë, sipas të dhënave të AgroWeb.org.

Barishtet

Barishtet dhe spinaqi në veçanti përmbajnë shumë vitaminë B që largon ndjesinë e fryrjes. Barishtet konsumohen të kavërdisura me vaj ulliri dhe limon ose në sallata.

Lakra turshi

Lakra turshi është e shëndetshme për stomakun dhe përmban shumë probiotikë. Sigurohuni që ta përgatisni vetë në shtëpi për një rezultat më të mirë dhe kujdes me sasinë.

Domatet

Domatet janë të pasura me antioksidantë dhe konsiderohen një perime që nuk shkakton fryrje. Megjithatë, reagimi ndaj domates varet nga organizmi i njeriut dhe shëndeti i stomakut./AgroWeb

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Siç dihet tashmë nga eksperienca e këtyre muajve të pandemisë, por edhe nga protokollet e Organizatës Botërore të Shëndetësisë (OBSH), si

Shëndeti i stomakut është i një rëndësie të veçantë në mirëmbajtjen e organizmit.

Plakja e trurit është kthyer në kryefjalën e shqetësimeve mbarë botërore prej disa vitesh tashmë.

Mbetjet ushqimore janë një problem i madh në shoqërinë tonë dhe kjo ndodh kryesisht sepse njerëzit e hedhin ushqimin sepse nuk e kanë rua

Një ndër organet që prek koronavirusi dhe lë pasoja të rënda tek pacientët janë mushkëritë.

Aktiviteti i trurit është unik tek çdo individ dhe mund të krahasohet me gjurmët e tij të gishtave.

Toksinat na rrethojnë dhe na kërcënojnë rregullisht çdo ditë.

Të dhënat e Institutit të Statistikave dhe Doganave tregojnë se një shqiptar konsumon përafërsisht 3.1 kg kafe në vit.

Një pjesë e mirë e jona e përdorin vajin e ullirit për të gatuar apo në sallata, por pak e dinë që përfitimet më të mëdha prej i marrim d

Nëse ju pëlqen ta nisni ditën me lëngje se sa me ushqim, gjasat janë që të jeni të dyzuar mes lëngut të portokallit dhe qumështit.