Pesë mënyra si të ndryshoni ushqimin me kalimin e moshës

26/09/2019 - 21:27

Nuk mund ta mohoni: Ju nuk jeni më njësoj siç keni qenë në të 20-tat tuaja. Dhe kjo nuk lidhet me faktin që ju jeni më të pjekur.

Trupi juaj ka nevojë që ju ta ushqeni ndryshe me çdo vit që kalon. Prandaj që të ndiheni sa më mirë, duhet të ndiqni këto pesë këshilla.

Hidratohuni

Një nga pikat kyçe për të patur një trup sa më të shëndetshëm dhe për të shmangur lodhjen dhe dhimbjet e kokës.

Dhe pse dehidratimi mund t’i ndodhë kujtdo, me kalimin e kohës veshkat humbasin aftësinë që të ruajnë sasinë e ujit.

Prandaj, synoni të pini minimalisht 6 gota ujë në ditë.

Merrni më shumë calcium dhe vitamin D

Kalciumi dhe vitamina D janë dy nga mikronutrientët të cilët bëhen jetësor me kalimin e viteve.

Këto dy substanca luajnë rolin kryesor në shëndetin e kockave dhe ruajnë trupin tuaj nga ostoeporoza.

Shtoni ushqime të pasura me B12 në dietën tuaj

Me moshën disa nutrientë bëhen më të vëshitrë për t’u përthithur nga trupi. Dhe rolin krysor për këtë process e luan pikërisht vitamina B12.

Ajo është e përfshirë në funksionimin e duhur të nervave, qelizave të metabolizmit dhe formimin e qelizave të kuqe.

Filloni duke shtuar mishin, peshkun dhe vezët në dietën tuaj në mënyrë që të përfitoni këtë vitamin përmes ushqimeve.

Ulni sasinë e kalorive që konsumoni

Muskujt fillojnë dhe humbasin me kalimin e kohës, gjë që shkakton metabolizmin të ngadalësohet. Prandaj me kalimin e viteve do t’ju duhen më pak kalori.

Shtoni sasinë e proteinave

Është e vërtetë që me moshën humbasim muskuj, por studime kanë vënë re se nëse shtoni proteinën në dietën tuaj arrini të ngadalësoni këtë humbje.

Proteina gjendet tek shumë ushqime, jo vetëm tek mishi apo peshku.

Arrorët kanë nivele të larta të proteinave dhe ju mund t’i përdorni si një vakt mes atyre kryesore të ditës./Agroweb

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Frutat e thata janë të pasura më shumë vlera ushqyese.

Bananja mund të konsiderohet si një frut i nënvlerësuar në krahasim me frutat e tjera ekzotike, të cilat janë kthyer në trend.

Ilaçi "Ibuprofen" në fillimin e pandemisë shkaktoi polemika sepse sugjerohej se rëndonte infeksionin e koronavirusit te të sëmurët.

Pavarësisht dëmeve dhe problemeve që sjell në shëndet pirja e duhanit, shumë individë e kanë të vështirë të largojnë varësinë që kanë pre

A e dinit që kërkesat e organizmit për vlera ushqimore ndryshojnë gjatë verës?

Shumë individë ndjekin dietën me një sasi të ulët të kalorive gjatë ditës, për të humbur peshë.

Shumë njerëz nuk e trajtojnë shëndetin e tyre me seriozitetin që meriton.

Jamballi, ose siç edhe njihet ndryshe si Likuiricia, është një bimë bishtajore në formën e shkurres.

Në moshën e tretë, njerëzit kanë nevojë për më pak kalori, duke qenë se nuk janë më aktivë fizikisht dhe metabolizmi është i dobësuar.

Frutat e detit janë ndër burimet më të mira të vitaminave dhe mineraleve për të cilat trupi dhe truri kanë shumë nevojë, sidomos në verë.