Pesë mënyra si të ndryshoni ushqimin me kalimin e moshës

23/11/2020 - 12:56

Nuk mund ta mohoni: Ju nuk jeni më njësoj siç keni qenë në të 20-tat tuaja. Dhe kjo nuk lidhet me faktin që ju jeni më të pjekur.

Trupi juaj ka nevojë që ju ta ushqeni ndryshe me çdo vit që kalon. Prandaj që të ndiheni sa më mirë, duhet të ndiqni këto pesë këshilla.

Hidratohuni

Një nga pikat kyçe për të patur një trup sa më të shëndetshëm dhe për të shmangur lodhjen dhe dhimbjet e kokës.

Dhe pse dehidratimi mund t’i ndodhë kujtdo, me kalimin e kohës veshkat humbasin aftësinë që të ruajnë sasinë e ujit.

Prandaj, synoni të pini minimalisht 6 gota ujë në ditë.

Merrni më shumë calcium dhe vitaminë D

Kalciumi dhe vitamina D janë dy nga mikronutrientët të cilët bëhen jetësor me kalimin e viteve.

Këto dy substanca luajnë rolin kryesor në shëndetin e kockave dhe ruajnë trupin tuaj nga ostoeporoza.

Shtoni ushqime të pasura me B12 në dietën tuaj

Me moshën disa nutrientë bëhen më të vëshitrë për t’u përthithur nga trupi. Dhe rolin krysor për këtë process e luan pikërisht vitamina B12.

Ajo është e përfshirë në funksionimin e duhur të nervave, qelizave të metabolizmit dhe formimin e qelizave të kuqe.

Filloni duke shtuar mishin, peshkun dhe vezët në dietën tuaj në mënyrë që të përfitoni këtë vitamin përmes ushqimeve.

Ulni sasinë e kalorive që konsumoni

Muskujt fillojnë dhe humbasin me kalimin e kohës, gjë që shkakton metabolizmin të ngadalësohet. Prandaj me kalimin e viteve do t’ju duhen më pak kalori.

Shtoni sasinë e proteinave

Është e vërtetë që me moshën humbasim muskuj, por studime kanë vënë re se nëse shtoni proteinën në dietën tuaj arrini të ngadalësoni këtë humbje.

Proteina gjendet tek shumë ushqime, jo vetëm tek mishi apo peshku.

Arrorët kanë nivele të larta të proteinave dhe ju mund t’i përdorni si një vakt mes atyre kryesore të ditës./AgroWeb

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Presioni i lartë i gjakut apo hipertensioni është një sëmundje shumë e përhapur në të gjithë botën.

Kaltrina Jupolli-Sejdiu, 30-vjeçare nga Prishtina deri para muajit nëntor të vitit të kaluar, nuk ka pasur asnjë problem me kujtesën.

Hemoglobina është një proteinë që gjendet tek rruazat e kuqe të gjakut.

Leukemia është një lloj kanceri që prek qelizat e bardha të gjakut.

Është përsëri dimër, koha kur fillojmë të kërkojmë forcues të imunitetit për të shmangur simptomat e ftohjes.

Karbohidratet jo vetëm që plotësojnë shijen, por janë të domosdoshëm për funksionin normal të organizmin.

Njerëzit që vuajnë nga ndjeshmëria e lartë e dhëmbëve, përballen çdo ditë me dhimbje të forta e të mprehta sa herë që konsumojnë ushqime

Zgjimi në mëngjes me dhimbje koke, është mënyra më e keqe për të nisur ditën.

Siç dihet tashmë nga eksperienca e këtyre muajve të pandemisë, por edhe nga protokollet e Organizatës Botërore të Shëndetësisë (OBSH), si

Shëndeti i stomakut është i një rëndësie të veçantë në mirëmbajtjen e organizmit.