Reduktimi i kripës pakëson dhimbjet e kokës

13/12/2014 - 16:30

  • Reduktimi i përdorimit të kripës mund të çojë në pakësimin e dhimbjes së kokës në masën 30 për qind.
  • Në një studim të fundit, u gjet se njerëzit që e pakësonin kripën në tre gramë në ditë vuanin më pak nga dhimbjet e kokës. Tre gramë kripë janë të barasvlershme me rreth gjysmë luge çaj.

13 dhjetor 2014 -  Sipas ekspertëve, reduktimi i kripës pakëson dhimbjet e kokës, pasi ul presionin e gjakut dhe pulsin. Madje edhe njerëzit me presion normal të gjakut patën një reduktim në dhimbjet e kokës, kur morën më pak kripë.

Megjithatë, shkencëtarët e Universitetit "John Hopkins" thanë se kalimi në një dietë të shëndetshme nuk kishte efekte në dhimbjen e kokës.

Kujdes nga këto ushqime: Salca e makaronave, supat e konservuara, buka, djathi, salsiçet, proshuta, sallami, mishrat e tymosur, drithërat, pica, salca e sojës, perimet e marinuara, keçapi dhe majoneza. 

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Djersitja është një proces i rëndësishëm natyror që lejon trupin të qëndrojë i freskët.

Dilema në përgatitjen e një lëngu të shëndetshëm të frutave qëndron në përfshirjen ose jo të lëkurave dhe farave të tyre.

Tanimë e dimë të gjithë që kafeja ka vlerat të pazëvendësueshme shëndetësore.

Është një ndër kurat më të lashta popullore përdorur mijëra vite më parë për t’u mbrojtur nga sëmundjet, për të mbajtur organizmin e fort

Ushqyerja e shëndetshme dhe e ekuilibruar është thelbësore për shëndetin e veshkave ndërkohë që ata që vuajnë prej tyre duhet të tregojnë

Njeriu mund të mos e ketë gjetur burimin e rinisë së përjetshme, por disa ushqime janë të pandryshueshëm për jetë të jetëve.

Dehidratimi është faktor kyç në shtimin në peshë, thonë studimet shkencore mbi rëndësinë e ujit në organizëm.

Gjuetia për barishtet, perimet dhe frutat e egra duket se është kthyer në një trend në qytetet urbane të Shqipërisë, por në zonat rurale,

Pesha e tepër tek çdo organizëm shoqërohet me shtimin e sasisë së yndyrës apo dhjamit, sidomos në pjesën e barkut apo zonën abdominale.