Si ndikojnë 7 orë gjumë te shëndeti i zemrës

19/01/2020 - 21:07

Lidhja e gjumit me shëndetin e mirë është tashmë e njohur dhe e vërtetuar. Orët e gjumit dhe sidomos ato të gjumit të natës, janë shumë të rëndësishme për të mbajtur organizmin në formë. Mjekët prej shumë kohësh pohojnë së mungesa e këtij procesi kaq të rëndësishëm mund të çojë në probleme të shëndetit.

Një aspekt që mund të prekë mungesa e gjumit është edhe shëndeti i zemrës dhe problemet kardiovaskulare. Sipas shumë studimeve, nëse flini pak keni më shumë shanse të zhvilloni sëmundje si artereoskleroza. Kjo sëmundje ka tendencën të bllokojë arteriet, kryesisht ato të zemrës me mbiprodhimin e kolesterolit të keq. Në këtë artikull ju shpjegohet se si ndikojnë 7 orë gjumë në shëndetin e zemrës.

Çfarë rekomandojnë mjekët

Siç thamë dhe më lart, gjumi është një ndër proceset më të rëndësishme për të ruajtur shëndetin e mirë. Jo vetëm çlodhës për muskujt, nëse flini mjaftueshëm gjumi mund të jetë edhe sekreti për një zemër të fortë. Mjekët thonë se minimumi 7 orë gjumë çdo natë janë shumë të rëndësishme për të mbajtur sëmundjet larg.

Sipas Kolegjit Amerikan të Kardiologjisë për personat që flenë më pak se 7 orë gjumë rritet shanci i prekjes nga sëmundje të ndryshme. Megjithëse dietat e forta, aktiviteti fizik janë çelësi për një jetesë të mirë, gjumi mund të jetë elementi magjik që do t’iu shpëtojë nga shumë sëmundje. Mungesa e gjumit rrit edhe shanset për t’u prekur nga diabeti apo presioni lartë i gjakut. Personat që flenë më pak se 6 orë në ditë do të thotë se kanë nivele më të larta të një proteine të quajtur miRNAs që është përgjegjëse për mosbalancimin e mirë të qelizave të gjakut.

Ndërsa për personat që flenë 7-8 orë nivelet e kësaj proteine që prodhon trupi ulen me 40-60%. Duke lejuar arteriet të bllokohen rritet edhe rrisku i prekjes nga ishemia apo ataku në zemër. Ndikimi i gjumit në shëndet sipas mjekëve nuk duhet nënvlerësuar pasi mund të çojë edhe në një mori sëmundjesh të tjera. Duke filluar që nga ato muskulare, nervore, dhe së fundmi sipas mjekëve edhe probleme të shëndetit të zemrës. Sigurohuni të kujdeseni dhe ta qetësoni trupin tuaj sa më shumë që të jetë e mundur në mënyrë që të promovoni shëndetin e mirë të zemrës dhe mendjes.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Një filxhan çaji përveç se kënaq shqisat dhe shijen është i pasur plot e përplot me shëndet të mirë.

Bananet janë një nga frutat më të shëndetshëm që mund të hani, e mbushur me proteina, fibra, vitamina A, B6 dhe C, kalium, mangan, magnez

Fytyra dhe paraqitja e lëkurës janë pasqyra e shëndetit por shpesh edhe e sëmundjeve, sidomos atyre të fshehura.

Djathi është i pasur me yndyrna dhe kjo mund ta bëjë atë të duket një ushqim të pashëndetshëm.

Meqë po flasim për ushqimet, ka shumë prej tyre që luftojnë dëmtimin e qelizave, mund të ulin inflamacionin dhe lehtësojnë përdorimin e i

Ndotja, ndryshimet klimatike, obeziteti dhe marketingu i tepruar kërcënojnë seriozisht shëndetin dhe të ardhmen e fëmijëve.

Kolla e natës është një shqetësim i cili ndikon në cilësinë e gjumit tuaj duke u kthyer në një bezdisje për secilin.

Njeriu ka nevojë për vitaminën C në çdo ditë të jetës së tij.

Largoni shenjat e para të plakjes duke përfshirë në rutinën tuaj këto hapa të lehtë.