Ushqimet që na zgjasin jetën

26/02/2015 - 21:34

Për të jetuar gjatë është e nevojshme të ndiqni këshillat e të parëve, ose më mirë të evitoni çdo gjë që është e tepërt, duke futur këtu edhe ushqimin. Ja disa këshilla se cilat janë pijet që ju mbajnë të rinj dhe të shëndetshëm, po ju tregojmë ushqimet e këshillueshme për të transformuar dietën tuaj në një elixir jetëgjatësie!

26 shkurt 2015 -  Fruta, perime dhe drithëra integrale

Fibrat ushqimore janë kryesore për të lejuar funksionimin perfekt të traktit intestinal, për të larguar toksinat nga ato që konsumojmë, për të ulur glicemine dhe kolesterolin. Kështu që është e rëndësishme që në një dietë të keni të përditshme të paktën 3 fruta, mundësisht të sezonit. Mos harroni dhe frutat e thata, të cilat janë të pasura me vajra si omega 6, siç janë për shembull arrat, bajamet, për t'u konsumuar në mëngjes, për të pasur në këtë mënyrë një energji të shëndetshme. Ekziston një dietë vërtet antikancer e bazuar në këto principe, që në fakt ka avantazhe të dukshme në shëndetin tonë dhe që të gjithë duhet të ndjekim me kujdes. Bathët janë një burim tjetër proteinash me origjinë vegjetale me vlerë biologjike të mrekullueshme, e cila mund të përdoret në vend të proteinave me origjinë shtazore.

Peshku

Peshku duhet të konsumohet të paktën 2 ose 3 herë në javë për t'i siguruar organizmit tonë kalcium, fosfor, vitamina dhe mbi të gjitha omega 3.

Edukimi ushqimor nis nga fëmijët

Për të arritur moshën madhore dhe më pas pleqërinë në mënyrë të shëndetshme dhe të ekuilibruar nevojitet të filloni që në vegjëli, ja përse do të ishte mirë të ndiqni një edukim ushqimor që në fëmijëri për të mësuar bazat e ushqimit.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Dimri ka mbërritur plotësisht, ditët janë bërë më të shkurtra dhe më të zymta.

Pastrimi i organizmit nga toksinat që akumulohen rregullisht, është jo vetëm i rëndësishëm por edhe i domosdoshëm.

Qeskat e syve dhe rrudhat perceptohen gjithmonë si probleme që kanë të bëjnë me moshën.

Lavanda ofron një sërë vlerash të rëndësishme mjekësore falë 150 përbërësve aktivë që luftojnë mikrobet, bakteret dhe radikalet e lira.

Frutat dhe perimet kombinohen rëndom në pjata nga më të ndryshmet me pretendimin se i bëjnë mirë shëndetit.

Tkurrjet muskulare në pulpën e këmbës shkaktojnë shumë dhimbje të forta, veçanërisht kur ato shfaqen gjatë natës.

Në dhjetor duket sikur edhe ushqimet marrin ngjyra festive.

Limoni është një agrume jashtëzakonisht e pasur me vitaminë C, e cila është e domosdoshme për shëndetin dhe paraqitjen e lëkurës.

Sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve, larja e duarve është gjëja e parë dhe më e rëndësishmja që mund të bëni për

Gërhitja është një tingull që krijohet nga vibrimi i indeve të hundës ose të fytit gjatë frymëmarrjes kur një person është duke fjetur.