Apple Watch i “detyron” përdoruesit të lajnë duart për 20 sekonda

25/06/2020 - 11:23

Një nga masat më të mira parandaluese për përhapjen e koronavirusit është larja plotësisht dhe rregullisht e duarve për të paktën 20 sekonda.

Në konferencën e saj vjetore, gjigandi i teknologjisë Apple zbuloi një veçori të re për Apple Watch. Risitë e kryera “detyrojnë” përdoruesit që të lajnë duart e tyre për 20 sekonda.

Smartwatch-i më i shitur në botë është i pajisur me sensorë që tregojnë kur një përdorues po i lan duart dhe pastaj fillon automatikisht një llogaritje e kohës, për 20 sekonda.

Apple Watch përdor sensorët e lëvizjes, mikrofonin dhe makinën e pajisjes, për të mësuar automatikisht lëvizjet dhe tingujt e larjes së duarve dhe gjithashtu mund ta kujtojë përdoruesin të lajë duart kur kthehet në shtëpi.

“App Aplikacioni Health”, në iPhone tregon shpeshtësinë dhe kohëzgjatjen e larjes së duarve të përdoruesit, si dhe informacione mbi rëndësinë e larjes së duarve.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Analistët e industrisë teknike bëjnë të ditur se iPhone 12 do të jetë më i shtrenjtë se iPhone 11.

Apple ka prezantuar disa javë më parë versionin më të ri të sistemit operativ IOS 14 për iPhone dhe iPad.

Në vazhdën e studimeve që po kryejnë shkencëtarët për të zbuluar sa më shumë rreth COVID-19 është zbuluar një fakt interesant për vitamin

Whatsapp është padyshim aplikacioni më popullor i mesazheve, me 1.5 miliardë përdorues aktiv të përditshëm.

TikTok njoftoi se do të ndalojë së ofruari aplikacionin në Hong Kong pasi rajoni miratoi një ligj të sigurisë kombëtare që i jep fuqi të

Kompanitë si Coca-Cola, Adidas, Ford dhe Lego po bojkotojnë Facebookun këtë muaj, duke tërhequr reklama nga rrjeti social në Shtetet e Ba

Nga sot, mesazhi “vini një maskë për të ndihmuar në parandalimin e përhapjes së COVID-19” do t’i shfaqet kujtdo në Facebook dhe

Më shumë se 400 marka të njohura, përfshirë ikonat globale si, Coca-Cola, Adidas dhe Starbucks, pritet të largojnë reklamat e tyre nga gj

Themeluesi i Facebook, Mark Zuckerberg ka humbur 7.2 miliardë dollarë pasi disa kompani hoqën reklamat nga rrjeti i Facebook Inc.

Rrjeti social, Twitter ka dërguar një email te klientët e tij të biznesit, për t’u thënë se informacionet personale mund të jenë “vjedhur