Dështon me smartfonët, “Sony” pranon humbjen

17/09/2014 - 19:02

 

“Sony” nuk do të paguajë divident për herë të parë në historinë e saj 56-vjeçare si kompani publike. Kompania ka rishikuar të bilancin e saj vjetor, duke i shtuar buxhetit një shumë prej 1.7 miliardë dollarësh me qëllim kompensimin e dëmeve të mundshme. Kjo lidhet drejtpërdrejtë me biznesin Mobile Com të “Sony”-t, ku kompania thotë se i ka mbivlerësuar të ardhurat nga smartfonët dhe tabletët dhe tani ka vendosur të ndryshojë strategjinë dhe të pranojë humbjen. Si rezultat, Sony ka parashikuar në fund të mbarimit të vitit fiskal, në mars, një humbje prej 2.1 miliardë dollarë. Kompania shprehet se strategjia për shitjen e smartfonëve nuk ka dhënë rezultate, por strategjia e re që do të vendoset është ndërtuar për të zvogëluar riskun, paqëndrueshmërinë dhe për të sjellë fitime më të larta. 

 

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Njerëzit që jetojnë në vende ku trafiku është shumë i madh përballen me një problem gjatë muajve të verës: mbajtja e dritareve hapur do t

Analistët e industrisë teknike bëjnë të ditur se iPhone 12 do të jetë më i shtrenjtë se iPhone 11.

Apple ka prezantuar disa javë më parë versionin më të ri të sistemit operativ IOS 14 për iPhone dhe iPad.

Në vazhdën e studimeve që po kryejnë shkencëtarët për të zbuluar sa më shumë rreth COVID-19 është zbuluar një fakt interesant për vitamin

Whatsapp është padyshim aplikacioni më popullor i mesazheve, me 1.5 miliardë përdorues aktiv të përditshëm.

TikTok njoftoi se do të ndalojë së ofruari aplikacionin në Hong Kong pasi rajoni miratoi një ligj të sigurisë kombëtare që i jep fuqi të

Kompanitë si Coca-Cola, Adidas, Ford dhe Lego po bojkotojnë Facebookun këtë muaj, duke tërhequr reklama nga rrjeti social në Shtetet e Ba

Nga sot, mesazhi “vini një maskë për të ndihmuar në parandalimin e përhapjes së COVID-19” do t’i shfaqet kujtdo në Facebook dhe

Më shumë se 400 marka të njohura, përfshirë ikonat globale si, Coca-Cola, Adidas dhe Starbucks, pritet të largojnë reklamat e tyre nga gj

Themeluesi i Facebook, Mark Zuckerberg ka humbur 7.2 miliardë dollarë pasi disa kompani hoqën reklamat nga rrjeti i Facebook Inc.