Në fillim të këtij muaji, një avion demonstrues për atë që mund të ishte avioni i parë i ri supersonik civil që do të lëshohej që nga vitet 1960 u ngrit në qiell. Është një moment historik në epokën e re të shumëpritur të udhëtimit supersonik.
XB-1, një avion demonstrues teknologjik i ndërtuar nga Boom Supersonic me bazë në Kolorado, përfundoi me sukses fluturimin e tij të parë provë në Portin Ajror dhe Hapësinor Mojave në Kaliforni.
Programi XB-1 hap rrugën për projektimin dhe zhvillimin e avionit komercial të Boom Overture, i cili premton avionin e parë supersonik të zhvilluar në mënyrë të pavarur në botë. Tani, 10 vjet pas fillimit të projektit Boom Supersonic në 2014, CEO Blake Scholl i thotë CNN se ka disa muaj emocionues përpara.
‘Pjesa e vështirë’ ka mbaruar
“Unë besoj shumë në rikthimin e udhëtimit ajror supersonik dhe në fund të fundit për t’ia sjellë atë çdo pasagjeri në çdo rrugë. Dhe kjo nuk është diçka që ndodh brenda natës,” thotë Scholl. “Pjesa e vështirë e ndërtimit të një avioni supersonik është të bësh diçka kaq të hijshme dhe kaq të rrëshqitshme, të ngrihet dhe të ulet në mënyrë të sigurt.” Fluturimi i parë i XB-1 përmbushi të gjitha objektivat e tij të provës, duke përfshirë arritjen e sigurt në një lartësi 2,170 metra dhe shpejtësi deri në 439 km në orë. “Ne do të bëjmë një seri të tërë fluturimesh – 10 deri në 15 gjithsej – gjatë pesë deri në shtatë muajt e ardhshëm për të thyer barrierën e zërit për herë të parë,” thotë Scholl.
Aerodinamika, materialet, shtytja
Kanë ekzistuar vetëm dy avionë civilë supersonikë: Tupolev Tu-144 Sovjetik dhe Concorde britaniko-francez, të cilët fluturuan për herë të fundit në tetor 2003, më shumë se dy dekada më parë. Tani, industria është e mbushur me projekte supersonike dhe hipersonike – nga NASA dhe avioni “i qetë” X-59 i Lockheed Martin , i cili kufizon bumin e zërit, deri te Hermeus me bazë në Atlanta, i cili këtë javë zbuloi avionin e tij të parë të fluturueshëm.
“Ardhja e inxhinierisë dixhitale është një mundësi e madhe për arsyen pse fluturimi supersonik po kthehet,” shpjegon Scholl. “Aerodinamika, materialet, shtytja: Këto janë tre fushat kryesore ku ne kemi bërë përparim të madh kundrejt Concorde”, tha ai.