Futbollisti i Borusia Dortmundit dhe i kombëtares së Gjermanisë, Karim Adejemi, ka shkaktuar jehonë të madhe në Serbi pas vizitës së tij në Kosovë me bashkëshorten, reperen shqiptare, Loredana Zefi.

Gjatë qëndrimit në Kosovë, Adejemi u fotografua, duke pozuar para një monumenti kushtuar Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës (UÇK), duke bërë simbolin e shqiponjës me dy koka – një figurë që shihet si shumë domethënëse dhe politike nga ana shqiptare, por provokuese për publikun serb.

Ky lajm u përhap me shpejtësi në mediat serbe, veçanërisht në prag të ndeshjes së tensionuar mes Shqipërisë dhe Serbisë, më 7 qershor, ku çdo detaj dhe simbolikë interpretohet në kontekst të konfliktit historik dhe politik mes dy vendeve.

Mediat në Serbi kanë nxjerrë në pah këtë fotografi, si një provokim të drejtpërdrejtë dhe e lidhin vizitën e Adejemit me një mesazh politik që mund të ketë ndikim mbi atmosferën rreth ndeshjes.

Për më tepër, në raportimet serbe theksohet edhe historia e vështirësive në karrierën e Adejemit, të cilat disa media gjermane i kanë lidhur me marrëdhënien e tij me Loredanën, duke e paraqitur reperen shqiptare si një faktor që ka ndikuar në formën e tij sportive.

Në këtë kontekst, mediat serbe përdorin këtë rast për të ngritur pyetje mbi identitetin dhe lojalitetin e futbollistit në prag të një përballjeje, ku sporti shkon përtej fushës. Në Shqipëri, ky veprim shihet nga një tjetër këndvështrim, si një shprehje e lidhjeve të forta kulturore dhe personale të Adejemit me botën shqiptare, përmes bashkëshortes së tij dhe vizitës në Kosovë.

Megjithatë, tensionet e rritura në media tregojnë se përballja mes Shqipërisë dhe Serbisë nuk është vetëm sportive, por edhe simbolike dhe politike, ku çdo detaj i vogël merr peshë të madhe në opinionin publik.