Prodhuesit më të mëdhenj të makinave luksoze në Europë dhe Britani kanë filluar të publikojnë kostot e tarifave të vendosura nga SHBA, të cilat po ndikojnë ndjeshëm në bilancet e tyre financiare.

Mercedes-Benz, Porsche dhe Aston Martin raportojnë humbje të ndjeshme, për shkak të tarifave të rritura të importit të vendosura nga administrata e Donald Trump.

Mercedes-Benz: 362 milionë euro kosto nga tarifat

Gjiganti gjerman Mercedes-Benz ka deklaruar se tarifat do t’i kushtojnë kompanisë rreth 362 milionë euro, ndërsa shitjet janë ulur me 9% në krahasim me vitin e kaluar, duke zbritur në 453,700 njësi për tremujorin e dytë. Kompania thotë se këto tarifa kanë krijuar pasiguri të madhe në treg dhe kanë ndikuar negativisht në fitimet operative të saj.

“Ne arritëm rezultate të qëndrueshme financiare në tremujorin e dytë, pavarësisht sfidave në treg. Përgjigja më e mirë është të vazhdojmë me prodhimin e automjeteve inteligjente dhe të dëshirueshme, duke ruajtur një kontroll të rreptë mbi kostot”, tha Shefi ekzekutiv i Mercedes-Benz, Ola Källenius.

Porsche: 400 milionë euro humbje për të mbrojtur klientët

Edhe Porsche, një tjetër markë prestigjioze gjermane, është goditur rëndë nga tarifat e reja.

Kompania ka deklaruar se gjatë gjysmës së parë të vitit është përballur me një kosto shtesë prej 400 milionë eurosh për të mos rritur çmimet për konsumatorët në SHBA, duke e përballuar vetë efektin financiar të tarifave.

Aston Martin: Ulje e prodhimit dhe pezullim i eksporteve në SHBA

Në Mbretërinë e Bashkuar, prodhuesi i makinave luksoze Aston Martin është detyruar të ndërpresë përkohësisht eksportet në SHBA dhe të ulë prodhimin për të shmangur tarifat e rënda prej 27.5%.

Me hyrjen në fuqi të marrëveshjes tregtare mes Britanisë dhe SHBA-ve më 30 qershor 2025, kjo tarifë është ulur në 10%, por vetëm për 100,000 makina të para të eksportuara, në bazë të parimit “kush vjen i pari”.

“Situata e paqëndrueshme e tarifave amerikane ndikoi negativisht në operacionet tona në tremujorin e dytë. Si përgjigje, ne reduktuam prodhimin dhe kufizuam dërgesat në SHBA gjatë prillit dhe majit, duke përdorur stokun ekzistues nëpërmjet rrjetit tonë të shitjes në SHBA. Dërgesat i rifilluam në qershor, në pritje të finalizimit të marrëveshjes tregtare”, tha Adrian Hallmark, CEO i Aston Martin.

Ai shtoi se kompania po bashkëpunon me qeverinë britanike për të përmirësuar mekanizmin e kuotave, në mënyrë që i gjithë sektori britanik i makinave të ketë qasje të drejtë dhe të vazhdueshme në normën e reduktuar të tarifës.

Tarifat e reja: Një sfidë për industrinë e makinave luksoze europiane

Administrata e Trump rriti tarifat mbi importet e makinave nga BE-ja dhe Britania në 27.5%, duke shkaktuar tronditje në industrinë e automjeteve.

Megjithatë, marrëveshjet tregtare të reja i kanë zbutur këto tarifa, në 15% për makinat nga BE-ja dhe në 10% për Britaninë, por me kufizime të caktuara.

Ndërkohë, prodhuesit përballen me presion të lartë për të ruajtur fitimet dhe pozicionin në një nga tregjet më të rëndësishme në botë, SHBA-të, pa rënduar konsumatorin final. Situata mbetet e tensionuar, ndërsa industria kërkon stabilitet dhe qasje të barabartë në tregun global.