Dhjetëra njerëz u plagosën gjatë një fluturimi me avion nga Australia drejt Zelandës së Re.
Piloti u tha atyre që ishin në bord se ai humbi përkohësisht kontrollin e Boeing 787 pasi një nga instrumentet e tij dështoi, tha një pasagjer të hënën, ndërsa autoritetet po hetojnë se çfarë e shkaktoi këtë problem të papritur që bëri që pasagjerët të fluturonin rreth kabinës.
Fluturimin 800 të LATAM Airlines nga Sydney në Auckland nuk është i vetmi incident që ka ndodhur kohët e fundit. Kjo kompani është përballur dhe me disa incidente të tjera që kanë alarmuar pasagjerët në bord.
Pas uljes në Auckland, një pasagjer tha se piloti kontrolloi pasagjerët dhe shpjegoi se kishte humbur përkohësisht kontrollin e avionit, por më pas avioni u rikthye në modelin e tij normal të fluturimit.
Avioni, i operuar nga transportuesi i flamurit të Kilit, ishte një Boeing 787-9 Dreamliner, sipas faqes së internetit të gjurmimit të fluturimeve FlightAware.
Në një deklaratë për CNN të martën, Boeing tha se “po punonte për të mbledhur më shumë informacion rreth fluturimit dhe do të ofrojë çdo mbështetje të nevojshme nga klienti ynë”. Rreth 50 persona u plagosën në incident, me një person në gjendje të rëndë, thanë shërbimet e urgjencës.
Problemet e Boeing
Ndërsa hetuesit përpiqen të zbulojnë se çfarë mund të ketë shkaktuar problemin e papritur, incidenti vjen në një kohë të vështirë për Boeing.
Prodhuesi amerikan është përballur me kritika të ashpra për një sërë çështjesh të cilësisë dhe sigurisë në vitet e fundit, me shumë kritikë që thonë se kompania e ka zhvendosur fokusin e saj në dekadat e fundit në rezultatet financiare me koston e sigurisë dhe cilësisë në avionët e saj.
Ato përfshijnë dy përplasje fatale të avionit 737 Max për shkak të një defekti në dizajn në aeroplan, ndalesa të shumta të dërgesave për shkak të problemeve të kontrollit të cilësisë dhe, së fundmi, një dere që u ça në një 737 Max të ri të operuar nga Alaska Airlines në janar, duke lënë një vrimë të hapur në anën e aeroplanit.
Ndërkohë, Administrata Federale e Aviacionit në shkurt vuri në dukje çështjet e sigurisë me sistemet kundër akullit të motorit në 737 Max dhe 787 Dreamliner më të madh.
Rregullatori i sigurisë vazhdon të lejojë që të dy modelet e avionit të fluturojnë pavarësisht problemeve të mundshme. Të dyja çështjet po kalojnë përmes procesit standard të FAA për zhvillimin e direktivave të vlefshmërisë ajrore, në vend të një procesi emergjent, duke sinjalizuar se agjencia dhe prodhuesi i avionëve nuk besojnë se çështjet janë mjaft serioze për të kërkuar që avionët të ndalojnë fluturimin menjëherë.
FAA tha të hënën se i dha Boeing-ut deri në fund të majit për të hartuar një plan për të korrigjuar çështjet e identifikuara në një auditim federal dhe rishikime të tjera, duke përfshirë një studim të kulturës së sigurisë së punonjësve.
Administratori i FAA, Mike Whitaker tha se ai pret që kompania të përgatitë “një plan shumë të detajuar brenda 90 ditëve të ardhshme për të rregulluar çështjet e cilësisë që janë atje”.