Ferrari zbulon makinën me të cilën do të garojë në sezonin e ri të Formulës 1, SF-24. Skuadra italiane ka [prezantuar me një video të shkurtër mesditën e të martës makinën me të cilën do të provojë të kthehet në nivele të larta këtë sezon, megjithatë nuk ka zbuluar shumë detaje. Miliona tifozët e ‘kokëkuqes’ arritën të shohin vetëm ngjyrën dhe dizajnin e makinës, teksa më pas ishte spanjolli Carlos Sainz ai që kreu testet e para në pistën e Fioranos. Testet e radhës të Ferrarit të ri do të kryhen të mërkurën, ku dy pilotët Leclerc dhe Sainz do të njihen më mirë me makinën e re, para se të nisin testet zyrtare në Sakhir. Ky do të jetë sezoni i katërt dhe i fundit për dyshen Leclerc-Sainz, pasi sezonin e ardhshëm spanjolli do të largohet për t’i lënë vendin britanikut Lewis Hamilton, i cili do të garojë me Ferrarin bashkë me pilotin nga Monaco.
Në pamje të parë makina është estetikisht shumë e ndryshme dhe ky koncept shtrihet edhe tek ngjyra. E bardha është rifutur dhe është shoqëruar me të verdhën, e cila ka qenë gjithmonë ngjyra e dytë e Ferrarit, e cila kujton lidhjen me Modenën, por është gjithashtu një element i tërthortë për dy aktivitetet kryesore të makinave sportive nga Kompania Maranello, Formula 1 dhe Kampionati Botëror i Qëndrueshmërisë. Për më tepër, si vitin e kaluar, SF-24 dhe 499P që konkurrojnë në Kampionatin Botëror të Qëndrueshmërisë (ËEC) gjithashtu do të ndajnë të njëjtën të kuqe – Racing Red 2024 – e cila sipas traditës së fundit në SF-24 do të jetë e errët.
Sa i përket ngjyrës së verdhë, sigurisht që nuk është hera e parë që shfaqet në makinat e Ferrari Formula 1, edhe pse vijat gjatësore të kësaj ngjyre i kanë munguar gjallërisë që nga viti 1968 dhe këtë sezon ato shoqërohen në mënyrë të paprecedentë me ato të bardha. Numrat 16 dhe 55 janë gjithashtu të bardhë dhe kufizohen me të bardhë dhe vazhdojnë të jenë në Ferrari Sans, fonti zyrtar i kompanisë Maranello, por tani me shkronja të pjerrëta. Krahasuar me sezonet e mëparshme, ngjyra e zezë është zvogëluar, tani e kufizuar në pjesën e poshtme të makinës, pjesët e përparme, një pjesë të aureolës dhe detaje të tjera.