Edhe pse mundohemi të shmangim konfilktet me personat në vendin e punës, jo gjithnjë e arrijmë këtë. Por cilat janë rezultatet?

Çështje të pazgjidhura, perceptime të gabuara rreth synimeve të personit tjetër, përshkallëzim i negativitetit, dhe një mungesë e përgjithshme e progresit.

Pra, zgjidhja e thjeshtë ndërsa jeni pjesë e një konflikti apo menaxhimii të konfliktit në mes të tjerëve: bisedoni.

Këtu janë pesë teknika për të siguruar një zgjidhje sa më te shpejt të jetë e mundur:

1.Kuptoni qëllimet e mira të personave të tjerë. Pavarësisht momentit konfliktuar çdo kush e niset nga një arsye të mirë në vetvete.

2.Rezistoni nevojës për të zgjidhur problemin. Përpara çdo vendimi shpenzoni kohë për të dëgjuar palët që ankohën dhe mos ndërmerrni vendime përpara se palët të kenë biseduar dhe përpjekur ta zgjidhin fillimisht vetë problemin.

3.Inkurajoni bisedën në person . E vetmja mënyrë për të zgjidhue një konflikt është përballja, dhe jo email apo telefonata apo të tjera mënyrë indirekte.

4.Nëse është e nevojshme, pozicionohuni. Nëse palët janë përpjekur por nuk kanë mundur të zgjidhin konfliktin në fjalë, pasi të keni dëgjuar të dyja versionet, merrni vendimin tuaj.

5.Predikoni filozofinë tuaj për konfliktin. Sigurohuni që mesazhi dhe metodologjia juaj në trajtimin e konfliktit të aplikohet në të gjitha nivelet e organizatës.