Gjigandi i transmetimit Netflix ka ulur çmimet në më shumë se 30 vende, në disa raste duke përgjysmuar çmimin e një abonimi.

Çmimet janë ulur në disa vende të Lindjes së Mesme, Afrikës Sub-Sahariane, Amerikës Latine dhe Azisë.

Rënia e çmimit vjen pasi gjigandi i transmetimit sheh ulje në numrat e abonentëve mes krizës së kostos së jetesës dhe konkurrencës nga shërbimet e tjera të transmetimit.

Netflix, i cili operon në mbi 190 vende, ka kërkuar të rrisë prezencën e tij në rajone të tjera ndërkombëtare.

“Ne jemi gjithmonë duke eksploruar mënyra për të përmirësuar përvojën e anëtarëve tanë,” tha një zëdhënës i kompanisë.

Mbretëria e Bashkuar dhe SHBA nuk u përfshinë te vendet ku Netflix po planifikonte të ulte çmimet e saj.

Rreth 7.6 milionë njerëz u regjistruan në Netflix në tremujorin e katërt të 2022, pas një fillimi të vështirë të vitit, ku humbi disa nga abonentët pasi Paramount+ dhe Disney+ i mori ata.