Shumica e njerëzve mendojnë për tatuazhet si një fenomen modern. Por sipas një libri të ri, historia e fshehtë e Grave me tatuazhe, të ashtuquajtura lavire me vulë e ka një histori shumë më të gjatë se sa kemi dëgjuar.

 

Olive Oatman, një nga gratë e para të bardha me tattoo, për këtë grua kjo gjë nuk ishte një çështje zgjedhjesh.

Historia e femrës së parë të bardhë më tatuazh Oatman filloi kur ajo u rrëmbye në moshën 13-vjeçare  nga një grup i indianëve Yavapais, së bashku me motrën e saj Mary Ann, 10-vjeçe. Përveç Lorenzos vëllait të saj, i cili u largua për të mos vdekur, pjesa tjetër e familjes së saj u vranë nga sulmuesit e tyre në atë që u bë e njohur si "masakra Oatman '.

Vajzat mbetën skllave nga robëruesit e tyre Yavapais për një vit, gjatë kësaj kohe ata ishin trajtuar si pak më shumë se skllevër, duke duruar rrahjet e përsëritura.

Por fati i tyre ndryshoi kur një grup i indianëve Mojave që mbërriti në fshatin e tyre bindi rrëmbyesin Yavapais të heqë dorë nga vajzat në këmbim të dy kuajve dhe disa batanijeve.

Dyshja e vajzave u zhvendos shpejt në një fshat të Mojave në lumin Kolorado, ku ata u morën nga njëra prej familjeve të fshatit dhe u trajtuan si anëtare të plota të fisit.

Edhe pse të dyja vajzat u tatuazhuan nga indianët e Mojave, Mary-Ann fatkeqësisht nuk jetoi kohë të mjaftueshme për tu fotografuar – vdiq nga uria gjatë një krize që goditi rajonin një vit pas mbërritjes së tyre. "Fisi i Mojave e vendosi linjën tattoo në trupin e saj, sepse ata besonin se do të siguronin kalimin e saj në jetën e përtejme.

Oatman jetoi me fisin e Mojave deri sa ajo ishte 19-vjeçe, kur autoritetet në Fort Yuma  arritën aty, vunë re se një vajzë e bardhë ishte duke jetuar me fisin e Mojave.

Një lajmëtar nga fisi Yuma u dërgua për të bërë marrëveshje me fisin e Mojave për lirimin e saj.

Në Fort Yuma, Oatman u ribashkua me Lorenzon vëllain e saj. Edhe pse ajo më vonë u martua, me blegtorin FAIRCHILD John B., ajo kurrë nuk pati fëmijë, çifti kishte birësuar një vajzë, Marni, në vitin 1877.

Pasi ajo vdiq 65 vjeç në vitin 1903, u shfaqën thashethemet e një martese të mëparshme me një kryetar të Mojave, ku u tha se ka patur dy djem. Një histori romantike e pa vërtetuar.

Që nga viti 1858, arti i trupit është bërë një pjesë e jetës moderne kudo në Britaninë e Madhe. Një në 20 milionë britanikë besohet të ketë një të tillë.

Tatuazhet kanë qenë prej kohësh pjesë e kulturës polineziane, ndërsa arti i trupit ka qenë gjithashtu i gjetur dhe në kufomat e balsamosura të priftërinjve të Egjiptit të vjetër dhe priftëreshat.

Hulumtuesit e shekullit të 19-të tregojnë plot tregime rreth grave të pazakonta dhe të mrekullueshme me tatuazhe, tatuazhet shpejt u bënë aksesori më i preferuar i grave të shtresave të larta.

Gjatë periudhës Viktoriane, Mbretëresha Victoria besohet të ketë pasur një në formën e një tigri luftëtar.

Kryeministri luftës, winston Churchill, nëna e tij Jennie gjithashtu kishte një tatuazh gjarpër, që dukej si byrzylyk krahu.

Tregime të tjera për tatuazhet përfshijë historinë e Maud Wagner, i pari i njohur si tatuazhi i një gruaje në vitin 1904 vendosi një datë në tatuazhin e saj. 

Por ndërsa tatuazhi mbeti popullor gjatë viteve 1920, popullariteti i tyre u zbeh në prag të Luftës së Dytë Botërore.

Pas gati 40 vjet, tatuazhi organizoi një rikthim në vitet 1970, kur ato u përfshinë nga lëvizja feministe sapolindur.

"Tatuazhi në këtë periudhë kishte lidhje me lirinë më të madhe të grave për të bërë atë që ata donin me trupin e tyre". Në vitet 70, tatuazhi mori një dimension krejt të ri.

Që atëherë, tatuazhet janë bërë shumë popullore. Në në vitet 1990 tatuazhi u bë pjesë e kulturës së përgjithshme.

Libri tregon se tatuazhet kanë qenë gjithashtu të miratuara nga të mbijetuarit e kancerit të gjirit, të cilët i përdorin ato për të fshehur shenjat e lëna në trupin e tyre.

E ardhmja e tatuazhit është pikturimi i trupit dhe jo të varësh fotografi në të apo të bësh trëndafila me gjemba. Tatuazhet abstrakte kanë një shans më të mirë për ti qëndruar testit të kohës.