Në “Ditën Botërore Pa Duhan”, Drejtoresha Rajonale e OBSH-së për Azinë Juglindore Saima Wazed shprehu shqetësimin se fëmijët dhe adoleshentët në rajon janë të ekspozuar rregullisht ndaj marketingut dixhital të produkteve të duhanit , pavarësisht politikave dhe rregulloreve parandaluese në fuqi.

“Lufta kundër duhanit është veçanërisht e rëndësishme për ne në Azinë Juglindore. Synimi i industrisë së duhanit ndaj të rinjve është i shfrenuar në të gjithë vendet tona anëtare.

Si rezultat, ne kemi 11 milionë adoleshentë shumë shqetësues që përdorin produkte të ndryshme të duhanit.

Së bashku me të përafërt 411 milionë përdorues të rritur të duhanit, rajoni ynë, për fat të keq, ka numrin më të madh të përdoruesve adoleshentë dhe të rritur në nivel global”, tha Wazed në një deklaratë.

Industria e duhanit josh të rinjtë duke futur në mënyrë agresive nikotinë dhe produkte të reja të duhanit si cigare elektronike dhe produkte të duhanit me ngrohje, të cilat po bëhen gjithnjë e më të njohura në mesin e të rinjve në rajon, tha ajo.

Kjo industri shumë miliarda dollarëshe rekruton përdorues të rinj të duhanit për të shpërblyer investitorët e tyre me më shumë fitime. Për ta arritur këtë, ajo pret fëmijët dhe adoleshentët përmes taktikave të marketingut, duke i synuar ata me produkte të reja, tha Wazed.

“Është shqetësuese që fëmijët dhe adoleshentët janë të ekspozuar rregullisht ndaj marketingut dixhital të produkteve të duhanit. Kjo pavarësisht se ka politika dhe rregullore për ta parandaluar këtë”, tha ajo.

“Kjo situatë ka të ngjarë të përkeqësohet, pasi të rinjtë shpenzojnë më shumë kohë në mediat sociale dhe platforma të tjera të ngjashme”, tha Wazed, duke theksuar se reklamat e personalizuara dhe të synuara nga industria duket se dominojnë këtu, duke i ekspozuar ata ndaj dëmeve.

Tema e këtij viti për Ditën Botërore kundër Duhanit është ‘Mbrojtja e Fëmijëve nga Ndërhyrja në industrinë e duhanit’.

Ajo vazhdon të kundërshtojë masat e bazuara në prova, të tilla si rritja e taksave të akcizës dhe ndalimet gjithëpërfshirëse të reklamave, promovimeve dhe sponsorizimeve të duhanit. Kompanitë madje kërcënojnë me veprime ligjore kundër qeverive që përpiqen të mbrojnë shëndetin e qytetarëve të tyre, shtoi drejtoresha rajonale e OBSH-së.

Wazed vuri në dukje se reagimi nga qeveritë dhe institucionet ngec në këtë çështje. “Përpjekjet tona janë të komplikuara nga ndryshimet e shpejta në strategjitë e marketingut të industrisë së duhanit”, tha ajo, duke theksuar se dispozitat përkatëse të Konventës Kuadër të OBSH-së për Kontrollin e Duhanit (OBSH FCTC), përfshirë nenin 5.3, duhet të zbatohen me shkronja dhe shpirt.

Gjithashtu, mjetet dhe mbështetja e nevojshme nevojiten urgjentisht për të lehtësuar monitorimin dhe zbatimin e rekomandimeve të OBSH FCTC në mjediset ‘online’, shtoi ajo.

“Qëllimi ynë për të rinjtë tanë është i qartë. Ne duam të parandalojmë dhe reduktojmë konsumin e duhanit, varësinë ndaj nikotinës dhe ekspozimin ndaj produkteve të reja të duhanit. Për ta bërë këtë, ne kemi nevojë për një qasje me shumë palë për të hartuar dhe zbatuar legjislacionin, politikat, rregulloret dhe masat”, tha drejtoresha e OBSH-së për Azinë Juglindore.

“Kjo qasje duhet të krijojë një rrjet të gjerë. Ne duhet të angazhohemi me të gjitha departamentet përkatëse qeveritare, OKB-në dhe organizatat ndërqeveritare, shoqërinë civile, sektorin privat, akademinë dhe komunitetin, duke përfshirë studentët, mësuesit dhe prindërit”, shtoi ajo.

OBSH FCTC duhet të njihet si një instrument ligjërisht detyrues ndërkombëtar nga të gjithë tanët. Vendet anëtare do të kërkojë zbatimin efektiv të politikave ekzistuese, duke përfshirë përballjen me ndërhyrjen në industrinë e duhanit dhe korrupsionin institucional që rrethon tregtinë e paligjshme të duhanit.