Një ngjarje e pazakontë i ka ndodhur një turisteje në Greqi, e cila kishte rezervuar një një suitë për një javë në Kandia Castle Resort dhe Thalasso Nafplio, por ky hotel kishte falimentuar.
Sofia Vassiliadou, pas rezervimit dhe pagesës ka kuptuuar se hoteli nuk ofronte më shërbim, duke bërë kështu që ajo të humbë një shumë të konsiderueshme parash.
“Kam humbur 2500 euro”, shpjegon Sofia Vasiliadou dhe tregoi të gjithë historinë e mashtrimit, duke u ndalur në faktin se pronari i hotelit nuk ka dhënë asnjë informacione përkatëse për mbylljen e njësisë.
“Hoteli u mbyll, pronari nuk bëri falimentim, por gjithsesi po mblidhte para nga klientët”, thekson zonja Vassiliadou, duke iu referuar hotelit të njohur me pesë yje.
Gruaja flet konkretisht për nxjerrjen e fitimeve të paligjshme dhe në të njëjtën kohë nuk përjashton mundësinë që partnerët e tjerë të pronarit të akomodimit të kenë rënë dakord që të mos informojnë për mbylljen e hotelit, për të tërhequr para nga rezervimet e tjera.
Turistja planifikon të ngrejë një padi, duke kërkuar të mobilizojë menjëherë të tjerët që kanë rënë viktimë e mashtrimit dhe të ekspozojnë përvojat e tyre të pakëndshme në internet.