Ndryshimi i papritur i motit, forconi imunitetin me këto ushqime

14/11/2019 - 12:05

Mjalti - Mjalti natyral është plot me antioksidues, enzima dhe minerale, duke përfshirë zinkun, hekurin, kaliumin, kalciumin, magnezin dhe selenin. Përmban gjithashtu vitaminë B6 dhe tianin. Ai largon radikalet e lira nga trupi, duke përmirësuar kështu imunitetin tonë. Kombinuar me shafran të Indisë, mjalti është një antibiotik natyral jashtëzakonisht i fuqishëm.

Shafrani i Indisë - Bima e shafranit është vendas në Indonezi dhe Indinë jugore, dhe gjatë gjithë historisë është përdorur si një erëz, ngjyrë tekstili, por edhe një agjent shërues. Është i pasur me fibra, minerale dhe vitamina, kështu që ka efekte të dobishme për shëndetin tonë. Është një burim i pasur i phytonutrients curcumin, i cili ka veti antiinflamatore dhe që mbron trupin tonë nga proceset inflamatore si pasojë e rënies së imunitetit. Bëni ilaçin tuaj për të rritur imunitetin duke bluar një copë xhenxhefil, duke shtuar një lugë çaji shafran i Indisë dhe duke shtrydhur një limon. Hidhini të gjitha me 4 gota ujë, përzieni mirë dhe ftohini. Dy gota në ditë do të bëjnë mrekulli për imunitetin tuaj.

Aloe vera - Përveç efektit të tij të fortë rigjenerues në lëkurë, aloe vera ka një efekt të jashtëzakonshëm në ekuilibrin e trupit tonë. Është i pasur me vitamina C dhe E dhe mund të parandalojë dehidratimin e trupit tonë. Përveç xhelit për kujdesin e lëkurës, aloen mund ta merrni edhe si lëng.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Ndonjëherë ndodh që në trup zbulon shenja ose të nxira të cilat shfaqen krejt papritur.

Shalqiri dhe pjepri janë dy nga frutat e verës që të gjithë i preferojnë, të shijshëm e me vlera ushqyese.

Cilësia e gjumit ka një ndikim të drejtpërdrejtë në sistemin kardiovaskular të organizmit.

Stresi, luhatjet hormonale dhe llojet e rejave të barnave besohet të jenë disa prej arsyeve përse gjithnjë e më shumë njerëz të rritur (3

Në vazhdën e studimeve që po kryejnë shkencëtarët për të zbuluar sa më shumë rreth COVID-19 është zbuluar një fakt interesant për vitamin

Plakja dhe efektet e saj (duke përfshirë ndjeshmërinë e ulët, shëndetin e dobët të dhëmbëve, humbjen e kujtesës, shikimit dhe dobësimin e

Gjumi i mirë, aktiviteti fizik dhe ushqyerja e shëndetshme janë tre shtyllat kryesore të sistemit imunitar.i cili është thelbësor për shë

Lëngu i mishit është i këndshëm në shije por edhe shumë i shëndetshëm dhe shërues për organizmin.

Fiqtë e freskët, kur krahasohen me homologët e tyre të tharë, janë më të ulët në kalori dhe përmbajtje sheqeri, gjë që i bën ata një alte

Pagjumësia është një problem shëndetësor që shkakton shumë telashe në organizëm.