Korridori i supermarketeve të ushqimit për fëmijë në Shtetet e Bashkuara është i mbushur me ushqime jo ushqyese që përmbajnë shumë sheqer dhe kripë dhe pretendime mashtruese të marketingut, zbuloi një studim i ri.
Gjashtëdhjetë për qind e 651 ushqimeve që tregtohen për fëmijët e moshës 6 muaj deri në 36 muaj në raftet e 10 supermarketeve në SHBA nuk arritën të përmbushnin udhëzimet e rekomanduara ushqyese të Organizatës Botërore të Shëndetësisë për ushqimet e foshnjave dhe të vegjëlve, sipas studimit, i cili u publikua këtë muaj në revistat e rishikuara nga kolegët Nutrients.
Pothuajse asnjë nga ushqimet nuk i plotësonte të gjitha standardet e OBSH-së për reklamat, të cilat fokusohen në etiketimin e qartë të përbërësve dhe pretendimet e sakta shëndetësore.