Nga porti bullgar në Detin e Zi Burgas përmes Sofjes dhe Shkupit të mund të arrijmë deri në portin shqiptar të Durrësit në Adriatik, njoftoi Radio Bullgaria.

Më 14 korrik 2021, krerët e Ndërmarrjes Kombëtare Hekurudhore Bullgare të Infrastrukturës (NRIC), Infrastrukturës së Hekurudhave Maqedonase dhe Hekurudhave Shqiptare diskutuan në kryeqytetin bullgar Sofje ndërtimin e Korridorit Pan-Evropian VIII në Sofje, njoftoi NRIC-i, i cituar nga agjencia bullgare e lajmeve BTA.

Korridori VIII Pan-Evropian 500 km i gjatë përfshin të dy rrugët, tokësore dhe hekurudhore, të cilat fillojnë në bregdetin italian të Adriatikut në Bari ose Brindisi, me një kalim trageti për në Durrës në Shqipëri. Prej andej itineraret kalojnë në Ballkanin jugor në Bullgari dhe prej andej në Varna, në bregdetin bullgar të Detit të Zi.

Korridori rrugor ndjek rrugën: Tiranë / Durrës / Vlorë-Elbasan-Shkup-Pernik-Sofje-Plovdiv-Burgas-Varna.Pjesëmarrës në takim ishin Drejtori i Përgjithshëm i NRIC-it bullgar Krassimir Papukchiiski, Drejtori i Përgjithshëm i Infrastrukturës së Hekurudhave Maqedonase Hari Lokvenec dhe administratori i Hekurudhave Shqiptare Ani Dyrmishi.

Krassimir Papukchiiski tha se është bërë përparim i mirë në kuadër të projektit dhe se një seksion i vetëm midis Maqedonisë së Veriut dhe Shqipërisë pranë Liqenit të Ohrit mbetet për t’u diskutuar, atje, ku UNESCO nuk lejon ndërtimin. Në gusht kalon projekti dhe në shtator 2021 do të ketë një takim tjetër të tre kompanive hekurudhore në Shqipëri për të diskutuar specifikimet teknologjike të projektit.Seksioni bullgar është Sofje-Pernik, Radomir-Gyueshevo dhe shtrirja midis Radomir dhe Gyueshevo ka një model përfundimtar dhe duhet të përfundojë deri në 2027.

Seksioni midis Maqedonisë së Veriut dhe Bullgarisë duhet të mblidhet brenda të njëjtës kornizë kohore. Rreth 101 km kanë mbetur për t’u ndërtuar në territorin bullgar. Maqedonia e Veriut ka zgjedhur kontraktorët për sektorin nga Shkupi në Kriva Pallanka dhe tani po zhvillohet një procedurë për zgjedhjen e një kontraktori për sektorin midis Kriva Pallankës dhe Deve Bair në Bullgari.

Rreth 150 km linjë hekurudhore kanë përfunduar në të tre vendet. Maqedonia e Veriut dhe Shqipëria kanë siguruar kredi për projektin, ndërsa Bullgaria mbështetet në financimin nga “Facility Connect Europe”. Ndërtimi i seksionit bullgar të hekurudhës do të kushtojë 1.2 miliardë euro, tha Papukchiiski.

Vetëm shtrirja midis Kriva Pallankës dhe Deve Bair, ku terreni është shumë kompleks, do të kushtojë 500 milion euro, shtoi ai.Në kuadër të takimit u nënshkrua për një kooperim për krijimin e një grupi ndëragjenci. Bullgaria dhe Maqedonia e Veriut kanë ngritur një grup të tillë i cili po punon për projektin për tunelin Deve Bair i cili do të lidhë stacionet në kufi.

Th.M.