"Fenty Beaty" lançoi me 8 shtator 40 nuanca të ndryshme, duke e trajtuar si ofertën më të madhe të bërë deri tani. Pas kësaj,  “Make Up For Ever” vuri në shënjestër  “Fenty Beaty” duke shkruar ; “ 40 nuanca nuk janë asgjë e re për ne’.  

“Make Up For Ever” e bëri këtë pasi u frikësua se linja e re kozmetike e këngëtares nga Barbadosi, do ta bënte të falimentonte. Kjo kompani u themelua në vitin 1984 dhe që nga viti 2015 nxori në shitje 40 nuanca të ndryshme fondotine duke u përshtatur tonit unik të lëkurës.

"Me ekspertizë, kohë dhe pasion, e do të vazhdojmë të zhvillojmë dhe përmirësojmë produktet tona  për ju, për të gjithë", shkruajtën ata duke sulmuar Rihanna-n.

Në mbrojtje këngëtares i dolën fansat të cilët i kthyen përgjigje kësaj linje kozmetike duke i thënë se ende shumë prej përdoruesve të tyre, iu duhet të përziejnë dy ngjyra të ndryshme për të arritur tonin e përshtatshëm me fytyrën e tyre.

Madje edhe vetë Rihanna ka komentuar në postimin e tyre. “Akoma në hije. E shokuar”, shkruan 29 vjeçarja.

trutyuy.png

Edhe pse “Make Up For Ever” është një lider në diversitetin midis industrive të tjera, shumë prej nuancave nuk ishin në dispozicion deri në 30 vite pasi u lançua seti i tyre origjinal. Ky nuk është rasti i "Fenty Beauty". Riri shpjegoi qartë gjatë lançimit të linjës me 7 shtator, ajo tha se qëllimi i saj ishte të kishte nuancat ku vajzat e të gjitha toneve të lukurës, të dashuroheshin me to.