Le të fillojmë me një kujtesë të thjeshtë: një nxënës i mirë nuk është vetëm fëmija që merr nota të mira!

Nxënësit që janë të suksesshëm në klasë shfaqin karakteristika të ngjashme, pavarësisht nga mosha, gjinia ose prejardhja kulturore.

Identifikoni karakteristikat e përbashkëta të nxënësve të suksesshëm dhe ndihmoni fëmijën tuaj t’i kultivojë ato.

Etja për të mësuar
Fëmijët që performojnë më mirë në shkollë kanë etje për të mësuar. Ata kanë një kuriozitet të lindur, pyesin për një mijë e një gjëra dhe janë të interesuar të mësojnë gjëra të reja. Jepini fëmijës tuaj një shumëllojshmëri stimujsh dhe inkurajoni atë të eksplorojë interesat e tij.

Lëreni fëmijën të provojë një sërë sportesh apo hobi, pa këmbëngulur që në moshë të re që të përfundojë atë që ka nisur. Mendoni për këtë si një përpjekje kampionimi: fëmija merr një shije të asaj që i pëlqen dhe më pas përfundon me diçka që e do vërtet.

Mos e mbushni orarin me aktivitete jashtëshkollore: lini kohë për lojë të lirë, vetëm ose me miqtë.

Dashuria për të lexuar

Hulumtimet pajtohen se gjëja më e rëndësishme që prindërit mund të bëjnë për t’u siguruar fëmijëve të tyre suksesin në shkollë është të kultivojnë dashurinë për të lexuar.

Filloni t’i lexoni fëmijës që në foshnjëri. Edhe pse nuk e kupton librin, e kupton që është në krahët e tu dhe i pëlqen lidhja emocionale dhe kontakti mendor me ty, ndjenjat e këndshme që shoqëron me leximin!

Jepini fëmijës tuaj shumë libra të ndryshëm: libra me figura, tregime të shkurtra, përralla, libra me kapituj, libra njohurish, libra ndërtimi, receta, eksperimente, shaka, libra komike etj.

Mbani gjithmonë një libër me vete në çantë dhe kur jeni, për shembull, në dhomën e pritjes së pediatrit, lexoni së bashku.

Gatishmëria për të provuar
A është fëmija juaj i gatshëm të provojë diçka, jo vetëm në fushën e studimeve, por në përgjithësi, në kërkesat e jetës? Apo po kërkon drejtpërdrejt ndihmën tuaj? Apo ai heq dorë në vështirësinë më të vogël? Lavdëroni fëmijën jo vetëm për rezultatin përfundimtar, por kryesisht për:

përpjekjet e tij dhe jo talenti apo inteligjenca e tij
për durimin dhe këmbënguljen e tij
për përparimin që ka bërë
Kështu fëmija do të mësojë të jetë krenar për procesin që çon në një rezultat të mirë dhe do të jetë në gjendje të ngulmojë kur lufton, sepse brenda do ta dijë se mund të ketë sukses.

Respekti
Një fëmijë që ka respekt për njerëzit dhe objektet, e njeh vlerën e tyre dhe sillet në mënyrën e duhur.

Mësoni fëmijën tuaj të:

Respekton gjërat e tij (lodrat, librat etj.) për t’u kujdesur për to, jo për t’i prishur ato
Ai respekton gjërat e të tjerëve
Për të respektuar nevojat e të tjerëve
Për të treguar mirësjellje dhe respekt ndaj të rriturve që janë përgjegjës për diçka (p.sh. mësues, kujdestar, etj.)
Të respektojë veten dhe nevojat e tij dhe të mbrojë të dyja.
Aftësitë sociale dhe emocionale
Aftësia e një fëmije për të kuptuar saktësisht se si ndihet, për të qenë në gjendje të emërtojë emocionin e tij dhe ta menaxhojë atë është një aftësi kyçe e vetërregullimit dhe vetëkontrollit. Në të njëjtën kohë, fëmija duhet të jetë në gjendje të ndjekë rregullat, të bashkëpunojë, të presë radhën e tij dhe të komunikojë nevojat dhe dëshirat e tij.

Flisni për ndjenjat tuaja
Diskutoni rreth librave/filmave se si ndihen personazhet kryesore
Dhe çfarë zgjedhjesh (të mira apo të këqija) mund të bëjnë për të trajtuar atë që i shqetëson
Lejo kohë për lojë të lirë me bashkëmoshatarët.
Motivimi i brendshëm

Çdo fëmijë duhet të jetë në gjendje të marrë kënaqësi nga diçka që ka bërë mirë dhe të jetë në gjendje të kryejë një detyrë në mënyrë korrekte jo sepse “zonja” e ka kërkuar atë, por sepse ai vetë ndjen se dëshiron të japë më të mirën në atë që bën dhe kjo ka një efekt i bukur.

Theksoni rëndësinë e përfshirjes në drejtimin e familjes dhe shtëpisë
Jepini fëmijës tuaj “detyrat e shtëpisë” sipas moshës.
Rregullat
Fëmija që njeh rregullat e familjes, grupit, klasës etj., pranon se çdo gjë ka kufi. Kështu, ai mund të përshtatet lehtësisht me kushtet e reja dhe të kuptojë se duke ndjekur rregullat themelore mund të arrijë qëllimet e tij.

Bëni disa rregulla të mira në shtëpi
Flisni me fëmijën për arsyen e ekzistencës dhe vlerën e tij
Pyeteni fëmijën se çfarë mund të ndodhë kur dikush thyen një rregull të rëndësishëm.
Përgjegjësia
Kur fëmijët shkojnë në shkollë, ata befas bëhen përgjegjës për gjërat e tyre, mësimet dhe sjelljen e tyre.

Fëmija që merr përgjegjësinë për të mësuarit e tij, që e kupton se ka nevojë të lexojë më shumë në një lëndë dhe më pak në një tjetër, që njeh kur duhet të kërkojë ndihmë për diçka që nuk e kupton dhe ku të ngulmojë, është fëmija që ndërton. mësimin dhe përparimin e tij.

Jepini fëmijës përgjegjësi në shtëpi (p.sh. ujitja e tenxhere në ballkonin e tij)
Kërkojini atij të mbledhë lodrat e tij
Rregulloni shtratin e tij (dhe mos e rregulloni atë në mënyrë perfekte!)
Të mbledhë librat e tij të shkollës dhe t’i ketë gjithmonë në të njëjtin vend.
Planifikimi
Fëmijët që kanë një orar të parashikueshëm rezultojnë më mirë në shkollë. Kjo nuk do të thotë se duhet të ketë disiplinë ushtarake apo se nuk do të ketë devijime nga e zakonshmja. Por është thelbësore që një fëmijë të dijë në cilën orë duhet të flejë (për të mbuluar orët e gjumit të nevojshme për moshën e tij), të hajë siç duhet, kur të bëjë detyrat e shtëpisë dhe kur të luajë.

Kur ka një orar të ngurtë, fëmija mësohet të bëjë disa gjëra automatikisht dhe e konsideron krejtësisht të natyrshme që për shembull, studimi të jetë pjesë e përditshmërisë së tij.

Vendosni një orar specifik të gjumit
Jepni listën e detyrave para gjumit (p.sh., fëmija duhet të lajë dhëmbët, të paketojë çantën dhe të nxjerrë rrobat e ditës tjetër)
Kërkojini fëmijës të llogarisë sa kohë do të zgjasë çdo mësim dhe sa pushim duhet të ketë
Shkathtësitë e studimit
Çdo fëmijë duhet të dijë se si mëson më së miri: leximin me zë të lartë, vetë, mbajtjen e shënimeve, etj., në mënyrë që të mund ta përdorin këtë mënyrë. Është gjithashtu mirë që fëmija të dijë se si do të studiojë: për shembull, ai mund të kthehet në shtëpi, të bëjë një pushim të shkurtër dhe të përqendrohet në leximin (në vend të kundërproduktive bëni një pushim të madh dhe prisni deri në minutën e fundit për të lexuar).