Të jesh optimist të zgjat jetën. Por jo vetëm kaq; të kesh shumë miq, të lexosh, të hash shëndetshëm dhe të buzëqeshësh gjithashtu të lejon të jetosh më gjatë dhe më i lumtur.

Kjo konfirmohet nga një sërë kërkimesh të kryera në të gjithë botën për të gjetur se cilat janë eliksirët e jetës së gjatë që duhen vendosur çdo ditë për të siguruar shëndetin pavarësisht ADN -së.

Hulumtimi nga Universiteti i Harvardit i botuar në American Journal of Epidemiology, për shembull, ka treguar se njerëzit që e shohin gotën gjysmë plot jetojnë më gjatë se ata për të cilët gjithçka është gjithmonë e zezë.

Studimi u krye në një kampion prej  70,000 grash, të gjitha infermiere, midis moshës 58 dhe 83 vjeç për një periudhë tetë vjeçare. Ato që kishin treguar një qëndrim pozitiv ndaj jetës dhe së ardhmes kishin më pak gjasa të vdisnin sesa ato që shprehnin një gjendje negative. Dhe kjo pavarësisht nga mënyra e jetesës e kryer deri në atë moment ose analiza e trashëgimisë së disa patologjive.

Duke analizuar rezultatet sipas sëmundjeve, doli se gratë më optimiste kishin një rrezik 16% më të ulët të vdekjes nga kanceri, 38% të vdekjes nga sëmundjet e zemrës, 39% të vdekjes nga goditja në tru, 38% e vdekjes për sëmundjet e frymëmarrjes dhe 52% për infeksion.

“Ndërsa përpjekjet e shumicës së mjekëve dhe shëndetit publik sot përqendrohen në zvogëlimin e faktorëve të rrezikut të sëmundjes, provat tregojnë se forcimi i” elasticitetit psikologjik “gjithashtu mund të bëjë një ndryshim,” tha Eric Kim, autor i studimit.

Ky është studimi i fundit në një seri kërkimesh që synojnë gjetjen e eliksirit të jetës.

Sekreti për të jetuar më gjatë? Buzëqeshni sa më shumë

Sipas një studimi të kryer nga Universiteti i Harvardit, gratë që shikojnë të ardhmen me pozitivitet jetojnë më gjatë.

Hulumtimet kanë gjetur se sjelljet e shëndetshme të kryera nga individët vetëm pjesërisht shpjegojnë lidhjen midis optimizmit dhe zvogëlimit të rrezikut të vdekshmërisë.

Një mundësi tjetër është që të qenit pozitiv ndikon drejtpërdrejt në sistemet tona biologjike.

Hani shëndetshëm

Ushqimi dhe shëndeti shkojnë krah për krah.

Sot ne e dimë me siguri, falë studimeve të shumta shkencore të publikuara mbi këtë temë, se ekziston një lidhje e saktë mes dietës dhe shfaqjes së sëmundjeve kronike si obeziteti, diabeti, sëmundjet kardiovaskulare dhe kanceri.

Risia është ajo që sheh aftësinë e disa ushqimeve për të zgjatur jetën.

“Në disa studime ne kemi identifikuar molekula, të tilla si rapamicina, të afta të modulojnë shprehjen e disa gjeneve të përfshira në procesin e plakjes. Në modelet e kafshëve të përdorura në mënyrë eksperimentale, u pa se këto molekula ishin në gjendje të zgjasnin jetëgjatësinë mesatare”, shpjegon Pier Giuseppe Pelicci, kreu i grupit kërkimor mbi mekanizmat molekularë të përfshirë në kancer dhe plakje në kampusin IFOM-IEO në Milano.

Qëllimi tani është të klasifikojmë të gjitha ato ushqime që posedojnë këto karakteristika.

Ndërkohë, ndjekja e një diete të ekuilibruar dhe me pak kalori, e pasur me fruta, perime dhe drithëra, ndihmon në zvogëlimin e rrezikut të kancerit.

Aktiviteti fizik

Një studim i koordinuar nga Shkolla Mjekësore në Sidnei dhe i botuar në British Journal of Sport Medicine argumenton se tenisi është sporti që ju lejon të jetoni më gjatë, duke përgjysmuar rrezikun e vdekjes së parakohshme, e ndjekur nga noti, gjimnastika dhe çiklizmi.

Studiuesit analizuan njëmbëdhjetë studime të ndryshme të kryera midis 1994 dhe 2008 në Angli dhe Skoci, duke përfshirë mbi 80,000 njerëz me një moshë mesatare 52 vjeç, të cilët kishin përshkruar zakonet e tyre sportive, duke u përqëndruar në aktivitetet më të njohura.

Çdo subjekt i përfshirë u ndoq më pas për nëntë vjet, gjatë së cilës pati rreth 10 mijë vdekje.

Në përgjithësi, në krahasim me pjesën e subjekteve që nuk bënin sport, rreziku i vdekjes ishte më i ulët se 47% për ata që luanin sporte me raketa, 28% për notarët, 27% për ata që praktikojnë aktivitete aerobike në palestër, përfshirë kërcimin dhe 15% mes çiklistëve.

Leximi i librave ju ​​bën të jetoni më gjatë

Sipas një studimi të kryer nga Universiteti Yale dhe i botuar në Social Science and Medicine, njerëzit që lexojnë kanë një jetëgjatësi më të gjatë se ata që mund të lexojnë gazeta dhe revista, por jo romane.

Konkretisht, u zbulua se ata që lexojnë libra për më shumë se tre orë e gjysmë në javë kanë një probabilitet 23% më të ulët të vdekjes, që është e barabartë me një “zgjatje” të jetës prej rreth dy vitesh.

Pini alkool, por të moderuar

Sipas studiuesve të Universitetit të Teksasit, pirja e moderuar e alkoolit mund t’ju ​​ndihmojë të jetoni më gjatë.

Studiuesit i gjurmuan subjektet për rreth njëzet vjet, duke i ndarë ato në tre kategori: ata që pinë shumë, ata që pinë në mënyrë të moderuar dhe abstenues.

Ata që nuk pinin fare alkool kishin përqindjen më të lartë të vdekshmërisë, dhe jo pak: 69%, të pasuar nga alkoolistët e rëndë me 60%, ndërsa vetëm 40% e alkoolistëve të moderuar vdiqën në periudhën në shqyrtim.

Të kesh shumë miq, madje edhe në mediat sociale

Studiuesit në Universitetin e San Diego kanë treguar se ata që kultivojnë marrëdhënie shoqërore, madje edhe ato virtuale, jetojnë më gjatë.

Studimi u krye në një mostër prej 12 milionë kalifornianësh dhe tregon sesi ata që janë aktivë në mediat sociale dhe kanë, për të njëjtën moshë, shumë kontakte, kanë 12% më pak mundësi të vdesin brenda vitit në krahasim me ata që nuk kanë profili social.

Për ta zbuluar, studiuesit krahasuan të dhënat e përdoruesve në zotërim të tyre me regjistrat e vdekjeve.

Jeta e gjatë në secilin prej nesh

Studiuesit në Universitetin Yale kanë zbuluar mekanizmin e veprimit të hormonit të jetëgjatësisë, i aftë të zgjasë jetën me 40%.

Rezultati deri më tani ka qenë i dukshëm nga studimet në minj, por kjo molekulë është e pranishme në të gjithë gjitarët, përfshirë njerëzit.

Është një proteinë që vepron duke kundërshtuar dobësimin e mbrojtjes imune për shkak të moshës së përparuar.

Studiuesit spekulojnë se rritja e niveleve të hormoneve të jetëgjatësisë në të moshuarit dhe pacientët me kancer që i nënshtrohen transplantit të palcës së eshtrave mund të jetë një strategji e re për të rritur mbrojtjen e tyre të komprometuar imune.