Evian break-dancing është bërë video më e shikuar ndonjëherë, me mbi 29 milion shikime në YouTube në vetëm pesë ditë.
Evian ka sjellë vallëzimin e foshnjeve përsëri për fushatën e saj të fundit, dhe video ka grumbulluar mbi 29 milion shikime në YouTube në më pak se një javë.
Spoti titulluohet “Baby & Me”, tregon se të rriturit të cilët tronditen teksa shohin veten në pasqyrë duke reflektuar si foshnje.
Pastaj të dy foshnjat dhe të rriturit bashkohen në një seri lëvizjesh kërcimi të komplikuara.
Sipas AdWeek, fushata do të përfshijë një kërcim në natyrë që do të sjellë bebe dhe të rritur për të pasqyruar konceptin e vallëzimit për jetën në postera digjitale – dhe do të përfshijë gjithashtu një komponent që lejon përdoruesit e 'babify' nëpërmjet programeve të njohjes së fytyrës.
'Foshnjat janë historia e vërtetë e trashëgimisë sonë", thotë Laurent Hoüel, drejtor global i markës për Evian.





