Fatkeqësia e afërt u kuptua nga pasagjerët e nëndetëses “Titan” rreth një minutë para se anija t’i shtypte dhe t’i tërhiqte zvarrë drejt vdekjes, sipas asaj që tha një ekspert në fushën e nëndetëseve.
Në veçanti, eksperti spanjoll Jose Luis Martín pohoi në gazetën e vendit të tij, Nius , se nëndetësja OceanGate humbi stabilitetin e saj për shkak të një defekti elektrik, i cili e la atë pa një sistem shtytës, duke bërë që ajo të shtyhej në fund “si një shigjetë”. dhe me vrimën e saj të kthyer nga poshtë.
Ai vlerësoi gjithashtu se kur nëndetësja ishte në një thellësi prej rreth 5,600 këmbë (1,600-1,700 metra) , ajo filloi të binte “si një gur dhe pa asnjë kontroll” për rreth 3000 këmbë, derisa në 8600 këmbë “shpi si një balonë” për shkak të presionit që ndryshon me shpejtësi.
Martin vlerësoi se pesë pasagjerët kishin një përvojë të tmerrshme në errësirë totale dhe u grumbulluan mbi njëri-tjetrin gjatë gjithë rënies, e cila zgjati midis 48 dhe 71 sekonda.
Nëndetësja “Titan” humbi kontaktin me anijen e saj mbështetëse të dielën, më 18 qershor, gjatë zbritjes në rrënojat e Titanikut dhe disa ditë më vonë, pas një operacioni të madh ku përfshiheshin, ndër të tjera, anije nga Kanadaja dhe Franca, rrënojat u gjetën.
“Kur nëndetësja arriti 1700 metra, ajo pësoi një dështim elektrik. Ka mbetur pa motor dhe pa sistem shtytëse. Pikërisht atëherë humbi kontaktin me Princin Polar ”, vuri në dukje eksperti spanjoll, duke çuar në hipotezën se mungesa e shtytjes bëri që ajo të humbiste stabilitetin dhe të fillonte të zbriste me shpejtësi drejt fundit.“Titani ndryshoi pozicion dhe filloi të bjerë vertikalisht poshtë, si një shigjetë, për shkak të të gjithë 400 kilogramëve të pasagjerëve që ishin grumbulluar në vrimë”, shtoi Martin.