Një influencer i rrjeteve sociale ne Hong Kong, vdiq menjëherë pasi transmetoi live veten duke pirë disa shishe me alkool të fortë në versionin kinez të TikTok. Lajmi u raportua nga mediat shtetërore që bëjnë me dije se influencuesi “Sanqiange” (ose i njohur si “Brother Three Thousand”) u gjet i vdekur vetëm disa orë pasi transmetoi veten duke marrë pjesë në një konkurs me një influencues tjetër që përfshinte pirjen e Baijiu, një pije kineze me një përmbajtje tipike alkooli midis 30% dhe 60% , raportoi Shangyou Neës.

Një nga miqtë e tij tha për median se Sanqiange – i identifikuar me mbiemrin e tij real Ëang – kishte marrë pjesë në një sfidë në internet kundër një ndikuesi tjetër në orët e para të 16 majit dhe transmetoi drejtpërdrejt rezultatet në faqen e tij Kanali Douyin.

“Nuk e di se sa kishte konsumuar, por në pjesën e fundit të videos, e pashë të përfundonte tre shishe përpara se të fillonte me një të katërt,” i tha Shangyou Neës miku, i identifikuar vetëm si Zhao. “Sfida përfundoi rreth orës 1 të mëngjesit dhe në orën 13:00, (kur e gjeti familja e tij) ai kishte mbaruar”, shtoi ai.