TIRANË, 26 shkurt 2013– Në përgjigje të sugjerimeve, agjencia e lajmeve “Dyrrah”, po hedh në qarkullim një listë të 250 kandidatëve fitues dhe programet e lëndëve në kursin e certifikimit të audituesve të brendshëm në sektorin publik për vitin 2013.
Drejtori i Përgjithshëm Njësisë Qendrore të Harmonizimit për Audit të Brendshëm në Ministrinë e Financave Igli Stambolla ka shpallur se më 4, 5 dhe 6 mars 2013 fillon procesi i dhënies së leksioneve në kursin e certifikimit për vitin 2013 në lëndët “Legjislacion” dhe “Kontabilitet” sipas grupeve.
/th. m. Agjencia e Lajmeve “Dyrrah”
Lista e 250 fituesve
|
Nr |
Emer |
Mbiemer |
|
1 |
Abdulla |
Hysenagolli |
|
2 |
Adrian |
Domi |
|
3 |
Alban |
Haxhiraj |
|
4 |
Alban |
Koci |
|
5 |
Albana |
Kacollja |
|
6 |
Albana |
Agolli |
|
7 |
Albana |
Malevija |
|
8 |
Alketa |
Milo |
|
9 |
Alma |
Lleshi |
|
10 |
Alma |
Delija |
|
11 |
Alma |
Dogjani |
|
12 |
Alma |
Curri |
|
13 |
Alma |
Terziu |
|
14 |
Almanela |
Llupo |
|
15 |
Altin |
Kastrati |
|
16 |
Altin |
Pira |
|
17 |
Andi |
Selami |
|
18 |
Andi |
Hasandocaj |
|
19 |
Andrea |
Mesonjesi |
|
20 |
Anila |
Gremi |
|
21 |
Anila |
Selami |
|
22 |
Anita |
Kaso |
|
23 |
Anjeza |
Hajrullaj |
|
24 |
Anjeza |
Bozha |
|
25 |
Arben |
Soxhuku |
|
26 |
Arben |
Doda |
|
27 |
Ardit |
Cankja |
|
28 |
Ardjan |
Muzaku |
|
29 |
Ariola |
Selimi |
|
30 |
Arjeta |
Mustafa |
|
31 |
Arjola |
Llanaj |
|
32 |
Arjola |
Shore |
|
33 |
Arjola |
Tanku |
|
34 |
Armela |
Gjino |
|
35 |
Artan |
Pilinci |
|
36 |
Artan |
Topjana |
|
37 |
Artjol |
Zotkaj |
|
38 |
Artur |
Stafa |
|
39 |
Asela |
Durri |
|
40 |
Aurrel |
Lapaj |
|
41 |
Bardhi |
Kaso |
|
42 |
Bashkim |
Sinanaj |
|
43 |
Benereta |
Aliaj |
|
44 |
Besiana |
Elezi |
|
45 |
Besim |
Lusha |
|
46 |
Besim |
Lila |
|
47 |
Besjan |
Deda |
|
48 |
Besmir |
Kodra |
|
49 |
Besnike |
Cenollari |
|
50 |
Blendi |
Dervishi |
|
51 |
Blerina |
Bushati |
|
52 |
Blerina |
Kacorri |
|
53 |
Blerta |
Hamza |
|
54 |
Blerta |
Selenica |
|
55 |
Blerta |
Zaka |
|
56 |
Brikena |
Kuko |
|
57 |
Bujana |
Toromani |
|
58 |
Ciljeta |
Derhemi |
|
59 |
Daniela |
Jace |
|
60 |
Daniela |
Madhi |
|
61 |
Daniela |
Babe |
|
62 |
David |
Andoni |
|
63 |
Denisa |
Carku |
|
64 |
Denisa |
Shini |
|
65 |
Denisa |
Heta |
|
66 |
Diana |
Jorgoni |
|
67 |
Doimet |
Martinaj |
|
68 |
Dorela |
Skenderaj |
|
69 |
Doriana |
Zhupa |
|
70 |
Dorida |
Marku |
|
71 |
Doris |
Madhi |
|
72 |
Dritan |
Logli |
|
73 |
Dritan |
Tahiraj |
|
74 |
Dritan |
Gjoka |
|
75 |
Edesa |
Metaj |
|
76 |
Edison |
Mucollari |
|
77 |
Edlira |
Podgorica |
|
78 |
Eduard |
Shaholli |
|
79 |
Elda |
Cenalia |
|
80 |
Elian |
Martiri |
|
81 |
Eljora |
Basha |
|
82 |
Elona |
Allajbej |
|
83 |
Elton |
Mjeshtri |
|
84 |
Elton |
Laska |
|
85 |
Elton |
Aliko |
|
86 |
Elvin |
Kurti |
|
87 |
Elvis |
Xholi |
|
88 |
Emli |
Beqiraj |
|
89 |
Emona |
Gjonaj |
|
90 |
Endri |
Dafa |
|
91 |
Endri |
Vaso |
|
92 |
Endrit |
Kurmaku |
|
93 |
Enis |
Lacej |
|
94 |
Enkelejda |
Daja |
|
95 |
Eralda |
Shore |
|
96 |
Ergita |
Licaj |
|
97 |
Ergys |
Shehu |
|
98 |
Erinda |
Pero |
|
99 |
Erinda |
Kaso |
|
100 |
Eriola |
Sojati |
|
101 |
Eriona |
Marko |
|
102 |
Erjona |
Leka |
|
103 |
Erjona |
Mane |
|
104 |
Erlet |
Dobra |
|
105 |
Ermira |
Pepaj |
|
106 |
Ermonela |
Dynjaja |
|
107 |
Erola |
Rada |
|
108 |
Ersida |
Teliti |
|
109 |
Ertrita |
Petriti |
|
110 |
Etleva |
Treska |
|
111 |
Euglen |
Pellumbi |
|
112 |
Evelina |
Rina |
|
113 |
Evi |
Abazi |
|
114 |
Evis |
Ndreu |
|
115 |
Evis |
Mimani |
|
116 |
Fadil |
Morina |
|
117 |
Fatbardha |
Hoxhalli |
|
118 |
Ferdinand |
Meta |
|
119 |
Ferit |
Troci |
|
120 |
Flamur |
Hysi |
|
121 |
Flamur |
Llaha |
|
122 |
Fleanc |
Marra |
|
123 |
Fllanxa |
Ismajli |
|
124 |
Florian |
Tahiri |
|
125 |
Geisa |
Greca |
|
126 |
Gentian |
Xhavara |
|
127 |
Gert |
Deliu |
|
128 |
Geti |
Radovani |
|
129 |
Gezim |
Morina |
|
130 |
Gezim |
Shqinja |
|
131 |
Gezim |
Bendaj |
|
132 |
Gjelosh |
Progni |
|
133 |
Gjeorgjeta |
Hila |
|
134 |
Gjergji |
Koliqi |
|
135 |
Gjergji |
Tushi |
|
136 |
Gladiola |
Kokonozi |
|
137 |
Greta |
Naipi |
|
138 |
Grigels |
Mucollari |
|
139 |
Griselda |
Cela |
|
140 |
Hajri |
Xhaferraj |
|
141 |
Halim |
Lala |
|
142 |
Halim |
Hamzallari |
|
143 |
Harris |
Muranaj |
|
144 |
Hasan |
Tahiraj |
|
145 |
Haxhire |
Kasaj |
|
146 |
Hire |
Memia |
|
147 |
Iliana |
Tiko |
|
148 |
Ilir |
Korbi |
|
149 |
Ilir |
Kadiu |
|
150 |
Indrit |
Bimi |
|
151 |
Irena |
Kreci |
|
152 |
Irina |
Hasani |
|
153 |
Istela |
Mujollari |
|
154 |
Isuf |
Kucana |
|
155 |
Iva |
Luku |
|
156 |
Jorgji |
Shuteriqi |
|
157 |
Jorgo |
Kolka |
|
158 |
Julja |
Mata |
|
159 |
Keti |
Pando |
|
160 |
Kloalda |
Kamberi |
|
161 |
Klodia |
Kola |
|
162 |
Klodian |
Dervishi |
|
163 |
Klodiana |
Balla |
|
164 |
Kozeta |
Pajo |
|
165 |
Laurent |
Berisha |
|
166 |
Ledia |
Karaja |
|
167 |
Leonard |
Gregu |
|
168 |
Lindita |
Spaho |
|
169 |
Lindita |
Olldashi |
|
170 |
Lirim |
Sulaj |
|
171 |
Lorenc |
Hoxha |
|
172 |
Lorina |
Pirgu |
|
173 |
Lorina |
Lelaj |
|
174 |
Lubjana |
Nano |
|
175 |
Lumturi |
Dyrmishi |
|
176 |
Lutfi |
Miftari |
|
177 |
Majlinda |
Mustafaj |
|
178 |
Manjola |
Zenelaj |
|
179 |
Marianthi |
Zera |
|
180 |
Marjana |
Cela |
|
181 |
Marsed |
Harizi |
|
182 |
Mateo |
Bali |
|
183 |
Matilda |
Toska |
|
184 |
Meriljan |
Kurtaj |
|
185 |
Meriman |
Sheta |
|
186 |
Miada |
Shpuza |
|
187 |
Migelino |
Radomi |
|
188 |
Milazim |
Sadriaj |
|
189 |
Mimoza |
Daulle |
|
190 |
Mimoza |
Mujo |
|
191 |
Miranda |
Nano |
|
192 |
Mirela |
Karroqe |
|
193 |
Mirena |
Koci |
|
194 |
Mynyr |
Sinani |
|
195 |
Natalie |
Bregu |
|
196 |
Nelsi |
Nika |
|
197 |
Nexhmije |
Tocilla |
|
198 |
Nivjan |
Kruja |
|
199 |
Odeta |
Vokopola |
|
200 |
Orjola |
Dervishi |
|
201 |
Orkida |
Isufaj |
|
202 |
Pjerin |
Prendi |
|
203 |
Qemal |
Tusha |
|
204 |
Rajmonda |
Kola |
|
205 |
Renis |
Hasho |
|
206 |
Renis |
Poni |
|
207 |
Romina |
Elezi |
|
208 |
Rovena |
Husa |
|
209 |
Rozana |
Rina |
|
210 |
Rozina |
Isa |
|
211 |
Rudina |
Haskocelaj |
|
212 |
Rushan |
Nano |
|
213 |
Sahit |
Spahiu |
|
214 |
Saida |
Bejtja |
|
215 |
Sajmir |
Prendi |
|
216 |
Sajmir |
Dobrovoda |
|
217 |
Sefer |
Luka |
|
218 |
Segi |
Alushi |
|
219 |
Seiko |
Asllani |
|
220 |
Seit |
Spahiu |
|
221 |
Servete |
Hasandocaj |
|
222 |
Servete |
Gorovelli |
|
223 |
Shpresa |
Zenelaj |
|
224 |
Shyqyri |
Sulejmani |
|
225 |
Silva |
Gjini |
|
226 |
Silvana |
Lamaj |
|
227 |
Skender |
Osmenllari |
|
228 |
Sokol |
Alla |
|
229 |
Sokrat |
Metallari |
|
230 |
Sonila |
Tomini |
|
231 |
Sonilda |
Gjoci |
|
232 |
Spiro |
Kora |
|
233 |
Taulant |
Kurti |
|
234 |
Tomas |
Qirinxhi |
|
235 |
Urim |
Tola |
|
236 |
Valbona |
Garo |
|
237 |
Valentina |
Doko |
|
238 |
Valentina |
Hysa |
|
239 |
Vjollca |
Bejko |
|
240 |
Vjollca |
Ago |
|
241 |
Voltan |
Guxholli |
|
242 |
Xhafer |
Bilalaj |
|
243 |
Xhenis |
Mazreku |
|
244 |
Xhevahir |
Pelivani |
|
245 |
Yllka |
Malaj |
|
246 |
Yllka |
Gozhdani |
|
247 |
Yllka |
Palushi |
|
248 |
Zamira |
Kasapi |
|
249 |
Zamira |
Peza |
|
250 |
Zhaneta |
Bedaj |
Programet e lëndëve
I. Program / Moduli “Menaxhimi financiar dhe kontrolli”
Synimet dhe objektivat: “Menaxhimi financiar dhe kontrolli” synon të japë njohuritë e përgjithshme dhe të nevojshme për sistemin e qeverisjes të organizatave publike, teknikat e planifikimit dhe menaxhimit financiar, përgjegjësitë e qeverisë për të mirat dhe shërbimet publike dhe menaxhimin e rrezikut e lidhjen e tij me kontrollin e brendshëm. Kandidatët do të jenë të aftë të përshkruajnë procesin e qeverisjes së organizatave publike, dhe të sistemeve, strukturave, rrjeteve, politikave dhe procedurave me të cilat ajo arrihet; kornizën e kontrollit të brendshëm të financave publike në organizatat e sektorit publik, kontributin e tij në qeverisjen e mirë, dhe marrëdhëniet e tij me funksionimin e auditimit të brendshëm, mënyrën se si menaxhohen rreziqet për arritje të qeverisjes së mire, procesin e planifikimit makroekonomik dhe se si ndërlidhet ai me formulimin e politikave etj.
Përmbajtja: Lënda “Menaxhimi financiar dhe kontrolli” përmban çështjet kryesore që lidhen me sistemin e qeverisjes të organizatave publike, kuptimin dhe përmbajtjen e kontrollit të brendshëm, standardet e kontrollit të brendshëm, tipat e kontrollit, kufizimet e tij dhe njohuritë e nevojshme lidhur me sistemin e kontrollit të brendshëm financiar publik (PIFC) në Shqipëri. Më poshtë përcaktohen titujt dhe nëntitujt e temave.
Ngarkesa e orëve: Programi i kësaj lënde është parashikuar të zhvillohet në 24 orë mësimore me 60 minuta secila. Çdo temë zhvillohet në tri orë mësimore.
Metodologjia: Çdo temë mësimore, i nënshtrohet diskutimit në auditor dhe në disa raste shqyrtimit të shembujve praktikë.
Skema e vlerësimit: Lënda shlyhet me provim dhe vlerësimi është me pikë. Vlerësimi për provimin është 100 pikë.
Zhvillimi i programit sipas temave:
Tema 1- Qeverisja në sektorin publik. Planifikimi strategjik i organizatave publike
1.1 Kuptimi i qeverisjes. Qeverisja në sektorin publik
1.2 Parimet kryesore dhe Kodet e Qeverisjes
1.3 Qëllimi dhe natyra e menaxhimit organizativ strategjik
1.4 Percaktimi i Vizionit, Misionit dhe objektivave te organizates.
1.5 Analiza SËOT. Procesi i zhvillimit strategjik
Tema 2 – Menaxhimi i Sistemit Buxhetor në Republikën e Shqipërisë,
2.1 Buxhetimi, element i rëndësishëm i veprimtarisë operative
2.2 Kuadri ligjor për Menaxhimin e Sistemit Buxhetor në Shqipëri
2.3 Pergatitja e Projekt Buxhetit Afatmesëm
2.4 Monitorimi i zbatimit të Buxhetit
Tema 3 – Sistemi i Thesarit në Shqipëri
3.1 Roli, misioni dhe funksionet e Thesarit të Shtetit
3.2 Procedurat në Sistemin e Thesarit në Shqipëri
3.3 Kontrolli dhe publikimi i produkteve
Tema 4 – Koncepti dhe natyra e riskut. Manaxhimi i Riskut në organizatë- Modeli COSO
4.1 Natyra e Riskut ( Kuptimi i Riskut)
4.2 Raportet midis riskut dhe objektivave. Risku organizativ kundrejt riskut të auditimit
4.3 Llojet e Risqeve. Risqet në organizatat e sektorit public
4.4 Modeli manaxhimit te riskut. Cikli i menaxhimit të riskut
4.5 Menaxhimi i rrezikut në organizatë
4.6 Komponentët e menaxhimit të rrezikut në organizatë/Modeli COSO
Tema 5 – Kontrolli i Brendshëm Financiar Publik / PIFC/
5.1 Ambjenti i kontrollit dhe elementët kryesorë të PIFC/KBFP
5.2 Fazat e implementimit të PIFC/KBFP
5.3 Roli dhe Funksioni i Njësisë Qëndrore të Harmonizimit
i) Disa udhëzime për Standardet e Kontrollit të Brendshëm për sektorin publik
ii) PIFC ne Shqipëri dhe Letër Politikat si Dokumenti Strategjik
iii) Drejtime të forcimit dhe përmirësimit të PIFC-s në Shqipëri
Tema 6 – Standartet e KB. Parimet, objektivat dhe kufizimet e KB. Përmbajtja dhe llojet e Kontrollit
6.1 Standardet e përgjithshme dhe specifike
6.2 Parimet, objektivat dhe mjetet per realizimin e tyre
6.3 Kufizimet e kontrollit të brendshëm
6.4 Kuptimi tradicional i kontrollit të brendshëm, llojet e kontrolleve
6.5 Kontrollet dhe auditimi i jashtëm, kontrollet dhe audituesit e brendshëm
Tema 7 – Sistemi i Menaxhimit Financiar dhe Kontrollit
7.1 Kuptimi Menaxhimit Financiar dhe Kontrollit si element i KBFP
7.2 Ligji “Për Menaxhimin Financiar dhe Kontrollin”
7.3 Manuali i Menaxhimit Financiar
7.4 Zbatimi i MFK në Shqipëri
Tema 8 – Kontrollet e Teknologjisë së Informacionit
8.1 Cfarë janë Sistemet e Informacionit
8.2 Tipet e Sistemeve të Informacionit
8.3 Përqasja standarte në auditimin e sistemeve të informacionit
8.4 Programi i auditimit të sistemeve të informacionit
8.5 Politikat dhe Standartet e Sigurise se Sistemeve te Informacionit
Bibliografia
1. “The role of Auditing in Public Sector Governance”, IIA, Professional guidance
2. “Promoting good governance” NAO, Bob Pirdeaux and Mary Radford
3. “The orange Book- Management of Risks- Principles and Concept” HM Treasury
4. “Ëelcome to the Ëorld of PIFC” guidance, EU
5. “ Kontrolli i Brendshëm” leksione
6. Ligj Nr.9936, datë 26.6.2008 “Për Menaxhimin e Sistemit Buxhetor në Republikën e Shqipërisë”
7. Vendim i Këshillit të Ministrave “Për Miratimin e Letërpolitikave dhe të Planit të Veprimit për
Kontrollin e Brendshëm Financiar Publik”
8. Ligj Nr.10 296, datë 8.7.2010 “Për Menaxhimin Financiar dhe Kontrollin”
II. Program / Moduli “Auditim i brendshem”
Synimet dhe objektivat: “Auditimi i Brendshëm” në sektorin publik ka synim kryesor të pajisë kandidatët me njohuri të përgjithshme teorike e praktike të nevojshme për kryerjen e shërbimit të auditimit. Përvetësimi i njohurive të këtij programi, jep garanci në formimin e përgjithshëm të audituesve, puna e të cilëve duhet të orientohet drejt garantimit të një sigurie objektive e të pavarur mbi përdorimin me ekonomi, efektivitet dhe eficiencë të mjeteve dhe të burimeve, si dhe në dhënien e rekomandimeve për përmirësimin e sistemit të menaxhimit financiar dhe kontrollit dhe atë të drejtimit.
Përmbajtja: Lënda “Auditimi i Brendshëm”, është programuar që të zhvillohet në tetë tema në të cilat përcaktohen tipet e auditimit dhe objekti i veprimtarisë së tyre, kuadri ligjor dhe funksionimi i strukturave të auditimit, standardet, baza metodologjike, metodat, teknikat, materialiteti dhe risku në kryerjen e auditimit të brendshëm, dokumentimi, raportimi dhe sigurimi i cilësisë së kësaj veprimtarie. Më poshtë përcaktohen titujt dhe nëntitujt e temave.
Ngarkesa e orëve: Programi i kësaj lënde është parashikuar të zhvillohet në 24 orë mësimore me 60 minuta secila. Çdo temë zhvillohet në tre orë mësimore.
Metodologjia: Çdo temë mësimore, i nënshtrohet diskutimit në auditor dhe në disa raste shqyrtimit të shembujve praktikë.
Skema e vlerësimit: Lënda shlyhet me provim dhe vlerësimi është me pikë. Vlerësimi për provimin është 100 pikë.
Zhvillimi i programit sipas temave:
Tema 1- Domosdoshmëria për shërbimet e auditimit, roli dhe misioni i auditimit
1.1 Si lindën shërbimet e auditimit. Historiku i zhvillimit të auditimit në Shqipëri.
1.2 Roli dhe misioni i auditimit të jashtëm sipas standardeve ndërkombëtare
1.3 Auditimi i Brendshëm, një shërbim i domosdoshëm për çdo organizatë në sektorin publik dhe privat. Llojet dhe shërbimet e auditimit të brendshëm.
1.4 Auditimi i Brendshëm një elemet i rendësishëm i sistemit të Kontrollit Brendshëm Financiar Publik (KBFP). Baza ligjore dhe nënligjore për implementimin e shërbimit.
Tema 2 – Standardet e Auditimit të Brendshëm dhe Etika profesionale
2.1 Kuptimi dhe permbajtja e AB, sipas standardeve ndërkombëtare IIA
2.2 Llojet e Standardeve te Auditimit te Brendshëm sipas IIA
2.3 Etika profesionale. Parimet dhe Standardet morale mbi etikën.
Tema 3 – Programimi (planifikimi) i veprimtarisë së auditimit të brendshëm
3.1 Planifikimi i veprimtarisë së auditimit të brendshëm dhe menaxhimi i burimeve njerëzore dhe materiale.
3.2 Raportimi dhe monitorimi i veprimtarisë së Auditimit të Brendshëm. Hartimi i programeve vjetore dhe strategjike dhe raporteve konsoliduese për veprimtarinë e Auditimit të Brendshëm në sektorin publik.
Tema 4- Metodat, metodologjitë dhe teknikat e auditimit. Materialiteti dhe risku i auditimit
4.1 Metodat e auditimit me bazë në sistem (ABS) dhe me bazë në Risk (ABR).
4.2 Metodologjitë dhe teknikat e auditimit.
4.3 Materialiteti.
4.4 Risku i auditimit.Vlerësimi i riskut gjatë planifikimit të misionit të auditimit.
Tema 5 – Zhvillimi (kryerja) e angazhimit/misionit për auditimin e brendshëm.
5.1 Programimi i angazhimit të auditimit (planifikimi i angazhimit).
5.2 Zhvillimi i angazhimit të auditimit.
5.3 Sigurimi i cilësisë së punës nga grupi i auditimit gjatë zhvillimit të angazhimit të
auditimit.
Tema 6 – Auditimi i përputhshmërisë, auditimi financiar dhe auditimi i performancës.
6.1 Auditimi i përputhshmërisë në sitemin e drejtimit, buxhetimit dhe prokurimeve në një organizatë (institucion) publike.
6.2 Auditimi financiar (auditimi i bilancit dhe i pasqyrave financiare)
6.3 Koncepte dhe përkufizime mbi performancën: ekonomia, efiçenca dhe efektiviteti.
Objektivat e auditimit të performancës.
6.4 Teknikat e auditimit të performances dhe llojet e evidencave të auditimit të performancës.
Tema 7 -Raportimi dhe dokumentimi i veprimtarisë së auditimit të brendshëm
7.1 Raportimi i rezultateve të angazhimit të auditimit. Llojet e raporteve të auditimit, procedurat e raportimit dhe ndjekja e rekomandimeve.
7.2 Objektivat dhe standardet e letrave të punës. Dokumentet e auditimit. Përmbajtja e dosjes së auditimit dhe administrimi i saj.
Tema 8 – Kontrolli i jashtëm dhe rishikimi i brendshëm i cilësisë së punës së auditimit të brendshëm.
8.1 Rishikimi i brendshëm dhe sigurimi i cilësisë punës së auditimit.
8.2 Kontrolli i jashtëm i cilësisë së punës audituese dhe sigurimi i zbatimit të standardeve të auditimit
Bibliografia
a-Literatura Bazë:
1. Cikli i leksioneve të përgatitura për modulin “Bazat e Auditimin e Brendshëm”.
2. Standardet ndërkombëtare të AB publikuar nga IIA-ja.
3. Standardet ndërkombëtare të AJ për sektorin publik, publikuar nga INTOSAI.
4. Standardet ndërkombëtare të AJ për sektorin privat, publikuar nga IFAC dhe GAO.
5. Ligji për Kontrollin e Lartë të Shtetit.
6. Ligji për Auditimin e Brendshëm në sektorin publik.
7. Ligji për Auditimin ligjor, organizimin e profesionit të ekspertit kontabel të regjistruar (EKR) dhe
të kontabilistit të miratuar.
8. Manuali i Auditimit të Brendshëm.
9. Manuali i Auditimit të Performancës-KLSH
III. Program / Moduli “Kontabiliteti publik”
Synimet dhe objektivat: “Kontabiliteti Publik” synon t’u japë audituesve të brendshëm publikë njohuritë e përgjithshme dhe të nevojshme në fushën e kontabilitetit për sistemin buxhetor dhe për ndërmarrjet e sistemit publik. Njohuritë e kësaj lënde u mundësojnë audituesve të kuptojnë dhe të kontrollojnë veprimet ekonomike të cilat regjistrohen periodikisht në evidencën kontabël sipas sistemit të llogarive të miratuara.
Përmbajtja: Lënda “Kontabiliteti Publik” përmban çështjet kryesore që lidhen me rolin e kontabilitetit dhe të informacionit kontabël, përmbajtjen e dispozitave ligjore që rregullojnë veprimtarinë dhe funksionimin e financave publike dhe të kontabilitetit publik, veçoritë e sistemit kontabël të njësive buxhetore dhe të sektorit publik, trajtimin dhe përmbajtjen e evidencës kontabël dhe të sistemit të llogarive, kostot dhe roli i tyre në ekonomi si dhe rregullat dhe procedurat e mbylljes së veprimtarisë ekonomike në një vit ushtrimor. Më poshtë përcaktohen titujt dhe nëntitujt e temave.
Ngarkesa e orëve: Programi i kësaj lënde është parashikuar të zhvillohet në 24 orë mësimore me 60 minuta secila. Çdo temë zhvillohet në tre orë mësimore.
Metodologjia: Çdo temë mësimore, i nënshtrohet diskutimit në auditor dhe në disa raste shqyrtimit të shembujve praktikë.
Skema e vlerësimit: Lënda shlyhet me provim dhe vlerësimi është me pikë. Vlerësimi për provimin është 100 pikë.
Zhvillimi i programit sipas temave:
Tema 1- Parimet e kontabilitetit
1.1 Regjistrimi i dyfishtë
Tema 2 – Bilanci. Zërat e aktivit
3.1 Klasifikimi
3.2 Njohja, matja dhe vlerësimi i mëpasshëm
3.3 Zhvlerësimi i aktiveve dhe daljet jashtë përdorimit
Tema 3 – Bilanci. Zërat e pasivit
4.1 Përkufizimi dhe klasifikimi
4.2 Njohja, matja dhe vlerësimi i mëpasshëm
4.3 Grandet, leasing dhe provizionet
Tema 4- Të drejtat dhe detyrimet e konstatuara
Tema 5- Pasqyra e performancës, pasqyra e fluksit monetar dhe lëvizjes së kapitalit
5.1 Të ardhurat dhe shpenzimet
5.2 Pasqyra e CASH FLOË
5.3 Pasqyra e lëvizjeve të kapitalit
Tema 6 – Kontabiliteti Publik dhe organizimi i tij
6.1 Sektori publik, veçoritë ku veprojnë njësitë publike
6.2 Konceptet themelore të kontabilitetit publik dhe veçoritë
6.3 Rregullimi ndërkombëtar dhe në Shqipëri i kontabilitetit publik
6.4 Lidhja e kontabilitetit publik me buxhetin e shtetit
6.5 Organizimi i kontabilitetit të njësive publike
Tema 7- Baza ligjore dhe dokumentacioni justifikues kontabël
7.1 Baza ligjore ligjet, VKM dhe Udhëzimet
7.2 Dokumentacioni justifikues kontabël
7.3 Problemet që mund të ndeshen në praktikë (ilustrime)
Tema 8- Analiza e pasqyrave financiare
8.1. Analiza financiare dhe raportet e përllogaritjes së treguesve
8.2. Teknikat kryesore të analizës financiare
8.3. Identifikimi i zonave të riskut
8.4. Raporti i auditimit mbi problemet e kontabilitetit
IV. Program / Moduli “Legjislacion”
Synimet dhe objektivat: Moduli “Legjislacion” synon t’u japë audituesve të brendshëm publikë njohuritë e përgjithshme dhe të nevojshme në fushën e legjislacionit. Njohuritë e kësaj lënde u mundësojnë audituesve të operojnë më lirisht me konceptet që shprehen në dispozita të ndryshme ligjore, si dhe të marrin njohuri të mjaftueshme në fushën e interpretimit të ligjeve.
Përmbajtja: Lënda “Legjislacion” përmban çështjet kryesore që lidhen me parimet kryesore në të drejtën civile, të drejtën administrative, të drejtën penale në Republikën e Shqipërisë si dhe njohuritë e nevojshme lidhur me sistemin tatimor, tatimet direkte dhe tatimet indirekte, ligjin për prokurimet publike, koncesionet dhe ankandet. Më poshtë përcaktohen titujt dhe nëntitujt e temave.
Ngarkesa e orëve: Programi i kësaj lënde është parashikuar të zhvillohet në 24 orë mësimore me 60 minuta secila. Çdo temë zhvillohet në tre orë mësimore.
Metodologjia: Çdo temë mësimore, i nënshtrohet diskutimit në auditor dhe në disa raste shqyrtimit të shembujve praktikë.
Skema e vlerësimit: Lënda shlyhet me provim dhe vlerësimi është me pikë. Vlerësimi për provimin është 100 pikë.
Zhvillimi i programit sipas temave:
Tema 1 –Veprimi juridik dhe pavlefshmëria e veprimeve juridike. Kontrata. Kuptimi i kontratës sipas kodit civil
1.1 Kuptimi i veprimit juridik.
1.2 Klasifikimi i veprimeve juridike.
1.3 Pasojat e pavlefshmërisë.
1.4 Ç’kuptojmë me kontratë.
1.5 Elementët kryesore të kontratës. Llojet kryesore të kontratave.
Tema 2- Njohuri mbi legjislacionin për shoqëritë tregtare
2.1 Mbështetur në ligjin e ri “Për tregtarët”, llojet e shoqërive tregtare, tiparet dalluese ndërmjet tyre.
2.2 Mënyrat e krijimit dhe mbarimit të një shoqërie tregtare.
2.3 Organet drejtuese të shoqërive. Kompetencat e tyre.
Tema 3 – Akti administrativ. Procedurat administrative dhe kundërvajtja administrative.
3.1 Kuptimi i aktit administrativ.
3.2 Klasifikimi i akteve administrative.
3.3 Pavlefshmëria e akteve administrative.
3.4 Kompetenca dhe juridiksioni. Dallimet ndërmjet tyre.
3.5 Procedimi administrativ. Zhvillimi i procedimit dhe përfundimi i tij.
3.6 Kuptimi i kundërvajtjes administrative dhe elementët përbërës të saj.
Tema 4 – Administrata shtetërore. Rregullimi i marrëdhënieve të punës.
4.1 Kuptimi i administratës shtetërore. Normat juridiko-administrative.
4.2 Llojet e organeve të administratës shtetërore.
4.3 Parimet e përgjithshme të shërbimit civil. Përkufizimet dhe fusha e veprimit.
4.4 Etika në shërbimin civil.
Tema 5 – Kuptimi i veprës penale. Veprat penale në sferën ekonomike
5.1 Kuptimi i veprës penale në përgjithësi.
5.2 Përmendni disa vepra penale në sferën e ekonomike.
5.3 Përmendni disa nga veprat penale që konsumohen nga shoqëritë tregtare.
5.4 Veprat penale në fushën e doganave dhe tatim taksave.
5.2. Ç’kuptoni me veprat penale kundër veprimtarisë shtetërore, të kryera nga punonjësit shtetërorë ose në shërbimin publik. Përmendni disa prej tyre.
Tema 6- Shkenca mbi financat dhe e drejta financiare.
6.1 Kuptimi i shkencës mbi financat dhe së drejtës financiare.
6.2 Marrëdhëniet financiaro-juridike. Objekti dhe subjektet. Pushimi i një marëdhënieje juridiko-financiare.
6.3 Dallimi ndërmjet veprimtarisë financiare shtetërore dhe veprimtarisë financiare të personave fizikë dhe juridikë.
6.4 Të hyrat publike. Klasifikimi i tyre.
Tema 7- Tatimet si instrument themelor financiar i shtetit. Karakteristikat e tyre.
7.1 Shmangia nga pagimi i tatimit (evazioni tatimor). Rastet e tij.
7.2 Huatë publike, kuptimi, përmbajtja dhe shkaqet e marrjes së huasë.
7.3 Shpenzimet publike. Struktura e tyre në Republikën e Shqipërisë.
Tema 8 -Ligjet e prokurimit publik, kopncensionet dhe ankandet
8.1 Prezantim me konceptet bazë të ligjeve për prokurimin publik, koncensionet dhe ankandet.
8.2 Procedurat e parashikuara në secilin ligj
Bibliografia:
Legjislacioni në fuqi sipas temave
Komentarët e Kodeve
www.qpz.gov.al





