Netflix po punëson një stjuardesë për një nga avionët e tij privatë – me një pagë deri në 385,000 dollarë (313,538 £) në vit.

Gjigandi i transmetimit thotë se po kërkon kandidatë me “gjykim të pavarur, diskrecion dhe aftësi të jashtëzakonshme të shërbimit ndaj klientit”.

Ata gjithashtu duhet të jenë në gjendje të “operojnë me pak drejtim dhe shumë vetë-motivim”.

Vitin e kaluar Netflix shkurtoi qindra vende pune pas një rënie të numrit të abonentëve.

“Diapazoni i përgjithshëm i tregut për këtë rol është zakonisht 60,000 – 385,000 dollarë. Kjo gamë tregu bazohet në kompensimin total (kundër vetëm pagës bazë), e cila është në përputhje me filozofinë tonë të kompensimit,” tha Netflix në një listë pune në faqen e saj të internetit.

Kompania tha gjithashtu se përcakton pagën e një punonjësi duke marrë në konsideratë “faktorët e kompensimit” si prejardhja, përvoja dhe aftësitë e tyre.

Roli – me qendër në San Jose, Kaliforni – kërkon udhëtim brenda dhe përtej SHBA-së.

“Departamenti i Aviacionit Netflix ofron transport ajror të jashtëzakonshëm, të sigurt dhe konfidencial,” tha ai.

Reklama shtoi se ekipi “ndihmon Netflix-in të arrijë botën në mënyrë më efikase dhe efektive, në mënyrë që kompania të vazhdojë të krijojë gëzim në mbarë botën”.

Detyrat e shoqëruesit në një “Super Midsize Jet” do të përfshijnë inspektimin e pajisjeve të urgjencës në kabinë, kabinë dhe galeri përpara nisjes.

Ata gjithashtu do të duhet të jenë në gjendje të ngrenë sende të rënda deri në 13.6 kg (30 lb) kur ngarkojnë dhe mbajnë aeroplanë.

Paga mesatare për stjuardesat në SHBA është pak më shumë se 62,000 dollarë në vit, sipas Byrosë Amerikane të Statistikave të Punës.

Kur u kontaktua nga BBC, një zëdhënës i Netflix tha se kompania “nuk do të komentojë” mbi detajet se si llogarit pagën për stjuardesat e saj.

Të enjten kompania është planifikuar të shpallë fitimet e saj për tre muajt e fundit të vitit 2022.

Vitin e kaluar Netflix tha se kishte shtuar 2.4 milionë familje në bazën e tij të pajtimtarëve në tre muajt deri në fund të shtatorit, duke rikthyer një rënie në numrin e abonentëve.

Më herët gjatë vitit, kompania zbuloi rënien e saj të parë në pagimin e klientëve në më shumë se një dekadë pas rritjes së çmimeve në tregjet kryesore.

Shfaqjet e suksesshme, duke përfshirë Stranger Things dhe Monster: The Jeffrey Dahmer Story ndihmoi në tërheqjen e shikuesve përsëri në shërbim.