Ushqimet që lehtësojnë ankthin. Ja çfarë sugjerojnë dietologët!

12/10/2019 - 22:26

Çdo ditë përllogaritet se ne marrim rreth 300 vendime që lidhen me ushqimin. Mund të zgjedhim ushqime që na ndihmojnë, por gabimisht dhe mund të hamë ushqime që na shtojnë inflamacionin apo na krijojnë shqetësime.

Një dietologe amerikane sugjeron ushqimet që sipas saj lehtësojnë ankthin.  Në librin e saj më të ri “Dieta anti-ankth”, ekspertja e dietologjisë amerikane Ali Miller thotë se mund të kurosh trurin me ushqim. “Ushqimet që hamë – thotë ajo – ndikojnë pozitivisht ose negativisht në kiminë cerebrale. Mund të rregullojnë humorin, emocionet dhe sinjalet që i dërgohen trurit”.

Ndaj në periudha stresi kemi prirjen të hamë më shumë dhe ta teprojmë me të ëmblat që na ndihmojnë të çlirojmë dopaminën, e cila na qetëson.  Për këtë, ankthi shihet shpesh si pengesë për të ulur peshën. Ndaj beteja fillon në llogoren e parë, që janë zorrët, të cilat duhen mbrojtur nga sheqeri i rafinuar, karbohidratet në masë të madhe, omega 6 me prejardhje nga përpunimi  industrial i vajit.

Ja disa shembuj ushqimesh që bëjnë efektin e kundërt, pra na ndihmojnë:  supa me lëng kockash, specat, frutat e pyllit, portokalli, perimet që përmbajnë  antioksidantë, si brokoli, lulelakra, apo sallata jeshile. Dhe së fundi një truk që e sugjeron dietologia Miller:  shtoni bimë aromatike dhe  erëza në ushqimet që hani.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Kryefjala e dy muajve të fundit është virusi i ri infektiv që ka prekur botën.

Sëmundjet e zemrës janë ndër shkaktarët kryesore të vdekjeve të parakohshme në Shqipëri.

Një nga masat parandaluese që ISHP ka sugjeruar është konsumimi i sa më shumë lëngjeve, për të ndihmuar sistemin imunitar.

Bashkimi bën fuqinë! Kjo është një shprehje që gjen vend edhe në kuzhinë, sidomos në rastin e hudhrës me limonin.

Ende nuk dihet shumë për koronavirusin, por dihet mirë se sa shkatërruese mund të jetë për trupin e njeriut.

Njerëzit që janë të dobët dhe elegantë janë gjithnjë në qendër të vëmendjes.

Një filxhan çaji përveç se kënaq shqisat dhe shijen është i pasur plot e përplot me shëndet të mirë.

Bananet janë një nga frutat më të shëndetshëm që mund të hani, e mbushur me proteina, fibra, vitamina A, B6 dhe C, kalium, mangan, magnez

Fytyra dhe paraqitja e lëkurës janë pasqyra e shëndetit por shpesh edhe e sëmundjeve, sidomos atyre të fshehura.

Djathi është i pasur me yndyrna dhe kjo mund ta bëjë atë të duket një ushqim të pashëndetshëm.