Qetësia dhe stërvitja e duhur e Panagiotis Apostolakis dëshmoi se i shpëtoi jetën kur gjatë një fluturimi stërvitor, avioni luftarak F16 Block 52+ pati një problem dhe u rrëzua mesditën e djeshme në zonën detare pranë Halkidikit dhe Alonissos pranë ishullit Psathoura. 

Piloti 29-vjeçar pak para orës 13:30 të së mërkurës ka konstatuar një problem me motorin i cili pas disa ndërprerjeve është fikur dhe nuk iu ndez më. Megjithë përpjekjet e Panagiotis Apostolakis për të rindezur motorin, kjo nuk u bë e mundur dhe si pasojë piloti e braktisi avionin duke përdorur sediljen e ejektimit.

Në krahun e 110-të luftarak, teknikët e ngarkuar me mirëmbajtjen e sediljeve të hedhjes e dinë rëndësinë e punës së tyre e cila kërkon saktësi të lartë, pasi ka një rol vendimtar në shpëtimin dhe mbijetesën e pilotit kur mundësitë e tij janë shterur, siç ndodhi në rastin e Panagiotis Apostolakis.

Fillimisht 29-vjeçari rregulloi sediljen në pozicionin e duhur për të siguruar nxjerrjen sa më të sigurt të mundshme. Më pas dhe ndërsa kontrolli i avionit humbi, ai aktivizoi procedurën e nxjerrjes, ku fillimisht u hoq automatikisht mbulesa e avionit. Pasi tenda u hodh, sedilja e hedhjes u hodh nga avioni nga motorët e raketave të vendosura në pjesën e poshtme të saj. Motorët i dhanë shtytjen e nevojshme në mënyrë që piloti dhe sedilja të niseshin në një distancë nga avioni. Menjëherë pas kësaj është aktivizuar parashuta, me të cilën piloti ra në det. Për shkak të kushteve të motit të këqija, ai priti 1.5 orë në det, për t’i ardhur ndihma, i cili kishte komunikim me ekuipazhin e shpëtimit.

Menjëherë pasi u nxor nga deti, piloti 29-vjeçar u nis drejt Spitalit të Përgjithshëm Ajror 251 dhe sot pritet të dalë në gjendje të mirë shëndetësore.