Pop Mart, firma kineze e lodrave që qëndron pas lodrave jashtëzakonisht popullore Labubu, ka thënë se fitimet e saj pritet të rriten ndjeshëm gjatë gjashtë muajve të parë të këtij viti. Kompania me seli në Pekin tha se pret që fitimet për këtë periudhë të rriten me të paktën 350%, ndërsa të ardhurat janë më shumë se trefishuar.
Pop Mart, e cila ka një vlerë në bursë prej më shumë se 40 miliardë dollarë, tha gjithashtu se fitimi është rritur falë njohjes më të madhe të markës në nivel global dhe kontrollit të kostove.
Koleksionuesit janë bërë të fiksuar pas lodrave virale Labubu, krijesa imagjinare që duken si elfa me dhëmbë të mëdhenj, të cilat janë shitur me shpejtësi dhe kanë shkaktuar radhë të gjata në dyqane në mbarë botën.
Pop Mart është më e njohur për shitjen e lodrave në një lloj paketimi që fsheh përmbajtjen derisa të hapet. Kjo taktikë marketingu është kritikuar se po inkurajon sjellje të ngjashme me lojërat e fatit dhe blerjet kompulsive.
E lançuar në vitin 2019, lodrat Labubu kanë ndihmuar kompaninë të bëhet një shitës i madh me pakicë, duke operuar më shumë se 2 mijë makina shitëse dhe dyqane në mbarë botën.





