Tatimet u kërkojnë bizneseve të përditësojnë të dhënat

10/05/2019 - 12:13

Administrata Tatimore njofton se çmon shumë të rëndësishëm komunikimin informues dhe ndërgjegjësues me opionin publik dhe komunitetin e tatimpaguesve, si themeli i një marëdhënie besimi, transparence dhe me etikë profesionale.
Në përpjekje për të ndërtuar një praktikë të re ndërveprimi me tatimpaguesit, ne jemi angazhuar që të informojmë në mënyrë të personalizuar çdo tatimpagues, në lidhje me vendimet e administratës tatimore, situatën e riskut, detyrimet tatimore të papaguara, kujtesa apo nisma informuese me qëllim mospenalizimin e tyre.

Për të ruajtur dhe kultivuar këtë komunikim të drejtëpërdrejtë mes Administratës Tatimore dhe tatimpaguesve, si edhe për ta zhvilluar më tej atë, është e domosdoshme që të gjithë tatimpaguesit të freskojnë kontaktet në regjistrat e të dhënave të tyre, sa herë që ato ndryshojnë.

Mënyrat e rifreskimit janë nëpërmjet profilit personal në llogarinë elektronike të tatimpaguesit në E-filing dhe aplikimit pranë sporteleve të QKB për përditësimin e të dhënave, ku tatimpaguesi vendos numrin e telefonit që ka aktiv si edhe adresën e saktë të postës elektronike.

Administrata Tatimore inkurajon çdo tatimpagues të gjejë sadopak kohë për të freskuar të dhënat në dosjet personale tatimore, ndërsa mbesim të përkushtuar të jemi në shërbimin tuaj për të lehtësuar, ndihmuar dhe adresuar çdo shqetësim tuajin.

Ndërkohë të gjithë tatimpaguesit mund të telefonojnë në numrin e gjelbër 0800 00 02 për të marrë informacione nga Adminsitrata Tatimore.
Qendra e Thirrjeve është në dispozicionin tuaj nga e Hëna në të Enjte prej orës 09:00 deri në orën 20:00 si dhe të Premten ora 09:00 deri në orën 16:00.
Është pa pagesë dhe ofron asistencë në kohë reale për pyetjet që individë apo biznese mund te kenë rreth disa çështejeve si:
1. Deklarimi elektronik
2. Legjislacioni tatimor
3. Çështje të tjera për administratën tatimore (shërbime të Administratës Tatimore)

Në varësi të kompleksitetit të pyetjeve që mund të keni asistenca mund t’ju ofrohet drejtpërsëdrejti nga specialistët ose do të transferohet tek ekspertët respektivë të Administratës Tatimore.
Në një anketë të dy viteve më parë, më shumë se 60% e bizneseve deklaruan se preferonin të marrin shërbime me Call Center, përfundon njoftimi i tatimeve.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Në vijimit të zbatimit të Planit Operacional në luftë kundër Informalitetit, ministrja e Financave dhe Ekonomisë, Anila Denaj dhe Drejtor

Në kuadër të zbatimit të planit të gjerë operacional për luftën kundër informalitetit, Inspektorati i Punës dhe Sektori

Dy komente të posaçme nga Ministria e Financave për përdorimin e buxhetit nga dikasteret e Arsimit dhe të Shëndetësisë për 4 muajt e parë

Shqipëria dhe Mali i Zi kanë kostot e jetesës më të larta në rajon.

Në mesin e muajit korrik, që shënon kulmin e sezonit turistik, dhe fluksin e shtuar të vizitorëve dhe turistëve të huaj, është karakteris

Komisioni Europian ka publikuar vlerësimin e tij për programin e pestë të reformave ekonomike (ERP) që mbulon periudhën 2019-2021, i hart

Monedha e përbashkët europiane është nënçmuar sërish sot përkundrejt lekut.

“Kafshatë që s’kapërdihet asht, or vlla, mjerimi, kafshatë që të mbetë në fyt edhe të zë trishtimi”.

Në raport me popullsinë, azilkërkuesit shqiptarë ua kalojnë edhe “të arratisurve nga vendet me konflikte” megjithatë aplikimet e tyre jan

Shqipëria rezulton të ketë efektivitetin më të ulët të grumbullimit të Tatimit mbi Vlerën e Shtuar (TVSH) në Rajon.