Tatimet u kërkojnë bizneseve të përditësojnë të dhënat

10/05/2019 - 12:13

Administrata Tatimore njofton se çmon shumë të rëndësishëm komunikimin informues dhe ndërgjegjësues me opionin publik dhe komunitetin e tatimpaguesve, si themeli i një marëdhënie besimi, transparence dhe me etikë profesionale.
Në përpjekje për të ndërtuar një praktikë të re ndërveprimi me tatimpaguesit, ne jemi angazhuar që të informojmë në mënyrë të personalizuar çdo tatimpagues, në lidhje me vendimet e administratës tatimore, situatën e riskut, detyrimet tatimore të papaguara, kujtesa apo nisma informuese me qëllim mospenalizimin e tyre.

Për të ruajtur dhe kultivuar këtë komunikim të drejtëpërdrejtë mes Administratës Tatimore dhe tatimpaguesve, si edhe për ta zhvilluar më tej atë, është e domosdoshme që të gjithë tatimpaguesit të freskojnë kontaktet në regjistrat e të dhënave të tyre, sa herë që ato ndryshojnë.

Mënyrat e rifreskimit janë nëpërmjet profilit personal në llogarinë elektronike të tatimpaguesit në E-filing dhe aplikimit pranë sporteleve të QKB për përditësimin e të dhënave, ku tatimpaguesi vendos numrin e telefonit që ka aktiv si edhe adresën e saktë të postës elektronike.

Administrata Tatimore inkurajon çdo tatimpagues të gjejë sadopak kohë për të freskuar të dhënat në dosjet personale tatimore, ndërsa mbesim të përkushtuar të jemi në shërbimin tuaj për të lehtësuar, ndihmuar dhe adresuar çdo shqetësim tuajin.

Ndërkohë të gjithë tatimpaguesit mund të telefonojnë në numrin e gjelbër 0800 00 02 për të marrë informacione nga Adminsitrata Tatimore.
Qendra e Thirrjeve është në dispozicionin tuaj nga e Hëna në të Enjte prej orës 09:00 deri në orën 20:00 si dhe të Premten ora 09:00 deri në orën 16:00.
Është pa pagesë dhe ofron asistencë në kohë reale për pyetjet që individë apo biznese mund te kenë rreth disa çështejeve si:
1. Deklarimi elektronik
2. Legjislacioni tatimor
3. Çështje të tjera për administratën tatimore (shërbime të Administratës Tatimore)

Në varësi të kompleksitetit të pyetjeve që mund të keni asistenca mund t’ju ofrohet drejtpërsëdrejti nga specialistët ose do të transferohet tek ekspertët respektivë të Administratës Tatimore.
Në një anketë të dy viteve më parë, më shumë se 60% e bizneseve deklaruan se preferonin të marrin shërbime me Call Center, përfundon njoftimi i tatimeve.

/portali DurresLajm/

Na bëni like në facebook!: 

Lajme nga e njëjta kategori

Taksa e ndërtesës e cila vitin e shkuar iu nënshtrua reformimit në metodologji duke pasur si bazë vlerën e truallit dhe sipërfaqen e ndër

Ndonëse zyrtarisht të varfër, shqiptarët arrijnë të kursejnë, duke lënë mënjanë kënaqësitë e jetës, duke pasur ndihmën e të afërmeve emig

Në pesë muajt e parë të vitit, Operatorit të Shpërndarjes së Energjisë Elektrike i është dashur të zhvillojë disa dhjetëra procedura prok

Shpenzimet që i duhen një familjeje mesatare në muaj për të kryer një jetë dinjitoze, janë gati 50% më të larta sesa të ardhurat që ata m

Që nga viti 2015 deri në fund të 2018-s bankat kanë fshirë nga bilancet 46 për qind të kredive të këqija ose 55 miliardë lekë (440 milion

Përmes një postimi në Facebook, ish-deputetja demokrate, Jorida Tabaku ngre alarmin se financat e vendit janë në ditë kritike ndërsa shte

Në fund të marsit 2019 primet e shkuara bruto për sigurimin e pronës nga zjarri dhe natyra arritën 284 milionë lekë, me një rënie me 26.

Vetëpunësimi ka një peshë të lartë, rreth 35% në totalin e punësimit në Shqipëri, por vitet e fundit, numri i të vetëpunësuarve po bie me

Si çdo vit, në prag të çeljes së sezonit turistik, Administrata Tatimore sjell në vëmendje të individëve që ofrojnë akomodime si edhe të

Drejtoria e Përgjithshme e Shërbimeve dhe Transportit Rrugor (DPSHTRR) për herë të parë këtë vit, ka sjellë sistemin e rezervimit online