Kur Kaivalya Vohra donte të braktiste Universitetin e Stanfordit për të drejtuar startup-in e tij , u deshën “disa biseda të gjata” për të bindur prindërit e tij.

U deshën vetëm nëntë muaj që Vohra dhe bashkëthemeluesi i tij, Aadit Palicha, të sjellin Zepto – një aplikacion nga India që synon të shpërndajë sende ushqimore në më pak se 10 minuta – në një vlerësim prej 900 milionë dollarë. 

Si e ndërtuan dy adoleshentë një nga aplikacionet e tregtisë së shpejtë në rritje më të shpejtë në Indi? 

1. Bisedoni me klientët 

Gjetja e një përshtatjeje të mirë produkti-tregu është e rëndësishme, tha Vohra. Këshillat e tij se si ta bëni këtë?

“Flisni me klientët.”

2. Bie në dashuri me produktin tënd 

Palicha dhe Vohra nuk u morën gjithmonë seriozisht – jo vetëm për shkak të moshës së tyre, por edhe për shkak të ”çmendurisë” së një ideje për dorëzim nën 10 minuta.

“Kur e filluam këtë 12 muaj më parë, çdo bisedë që kishim ishte, Ti je krejtësisht jashtë mendjes, kjo nuk do të funksionojë kurrë” tha Palicha.  Por bindja e tyre në produktin e tyre i mbajti ata në këmbë. 

“Kaivalya dhe unë u dashuruam me produktin aq shumë saqë e pamë veten si kujdestarë të asaj që ndoshta do të përfundonte të ishte një fenomen i madh në internetin e konsumatorit në Indi,” tha Palicha. 

3. Jini të përgjegjshëm 

Palicha dhe Vohra kanë qenë miq që kur ishin shtatë vjeç – një avantazh i madh pasi ata u kthyen nga shokët e fëmijërisë në partnerë biznesi. 

“Kaivalya dhe unë vërtet plotësojmë aftësitë e njëri-tjetrit. Ai ka qenë gjithmonë teknikisht më i shëndoshë se unë, kështu që ai është bërë një shef i shkëlqyeshëm i teknologjisë,“ tha Palicha. 

Për Vohra-n, është aftësia e tyre për të “mbajtur përgjegjësinë e njëri-tjetrit” që i solli ata deri këtu.