Meta po planifikon funksione të mundshme me pagesë për Facebook, Instagram dhe WhatsApp dhe po krijon një ekip ad hoc.

Kjo është raportuar nga faqja e teknologjisë The Verge e cila ka parë një memo të brendshme dërguar punonjësve javën e kaluar.

Divizioni i ri thekson The Verge është përpjekja e parë serioze e Metës në krijimin e veçorive me pagesë në aplikacionet e saj kryesore që së bashku kanë miliarda përdorues. Kjo vjen pas një rënie për kompaninë në të ardhurat nga reklamat dhe investimet e devijuara në metaverse, për kompanitë e Mark Zuckerberg. Tremujori i fundit i korrikut të ardhurat e certifikuara ranë nga viti në vit për herë të parë ndonjëherë.

Grupi i punës i Metës është quajtur ‘New Monetization Experiences’ dhe do të drejtohet nga Pratiti Raychoudhury, i cili më parë ka qenë kreu i kërkimit të Metës. “Ne shohim mundësi për të krijuar lloje të reja produktesh, veçorish dhe përvojash për të cilat njerëzit do të ishin të gatshëm të paguanin” tha për The Verge John Hegeman, zëvendëspresident i Metës i Monetizimit që mbikëqyr grupin.

Në platforma, Meta tashmë ka veçori me pagesë si p.sh. në grupet e Facebook (administratorët mund të paguajnë për akses në përmbajtje ekskluzive), në WhatsApp disa kompani tarifohen për aftësinë për të dërguar mesazhe te klientët e tyre, ndërsa Instagram kohët e fundit njoftoi se krijuesit gjithashtu mund të fillojnë të tarifojnë për një abonim për qasje në përmbajtje ekskluzive.
Rrjete të tjera sociale si Twitter dhe TikTok kanë filluar gjithashtu testimin e përmbajtjes me pagesë.