Disney do të nisë një shërbim të ri transmetimi të mbështetur nga reklamat në SHBA në dhjetor, pasi do të kalojë Netflix-in në garën për abonentë me pagesë. Firma raportoi 221.1 milionë abonentë në tre platformat e saj të transmetimit në fillim të korrikut. Kjo e vendosi atë vetëm përpara Netflix, i cili ka humbur klientët.

Sipas BBC, Disney paralajmëroi se humbja e të drejtave të transmetimit për kriket në Indi do të zvogëlonte rritjen e abonentëve të saj në krahasim me parashikimet e mëparshme. Firma, e cila zotëron gjithashtu platformën e transmetimit të televizionit për të rritur Hulu dhe ESPN+ të fokusuar në sport, tha se kërkesa për produktin e saj Disney+ mbeti e fortë.

Bllokimi i pandemisë dha një nxitje për shërbimet e transmetimit si Disney, por lehtësimi i kufizimeve të Covid nuk duket se po e pengon atë të tërheqë klientë të rinj. Kompania shtoi 14.4 milionë abonentë të Disney+ në tremujor, shumë prej tyre jashtë SHBA-së – shumë më tepër nga sa prisnin analistët.

Më vonë këtë vit do të nisë një shërbim të ri të financuar nga reklamat, i cili do të tarifohet ende me tarifën aktuale të abonimit prej 7,99 dollarë. Tarifa për shërbimin pa reklama do të rritet në 10,99 dollarë në muaj. Firma planifikon të nisë shërbimin e saj të financuar nga reklamat jashtë SHBA-së vitin e ardhshëm.

Ekzekutivët thanë se nuk presin që rritja e çmimeve të shtyjë klientët në terma afatgjatë. Firma po sheh gjithashtu interes të madh nga kompanitë që shpresojnë të reklamojnë për shërbimin e ri, thanë ata.

Ne jemi në një pozicion të fortë me angazhim rekord reklamues“, u tha analistëve shefi ekzekutiv Bob Chapek në një telefonatë konferencë për të diskutuar rezultatet financiare të firmës.

Fitimet e abonentëve të Disney kanë ardhur me një kosto të lartë, me biznesin e tij të transmetimit duke humbur 1.1 miliardë dollarë në tremujor.

Drejtuesit thanë se presin që humbjet të arrijnë kulmin këtë vit, ndërkohë, një rikthim i fortë i pjesëmarrjes në parqet e saj tematike që nga më e keqja e pandemisë i ka siguruar firmës një jastëk të madh financiar.

Të ardhurat totale në periudhën prill-qershor u rritën me 26% nga viti i kaluar, duke i shtyrë fitimet në 1.5 miliardë dollarë. Aksionet e kompanisë u hodhën më shumë se 6% në tregtinë pas orarit të punës pasi firma ndau rezultatet e saj.