Trafiku ajror i brendshëm i Indisë ka arritur një rekord të lartë, me 456,082 pasagjerë që fluturojnë në një ditë të vetme.
Pika historike, e cila u arrit më 30 prill, erdhi pasi 2,978 fluturime u ngritën në të gjithë vendin.
“Rritja e trafikut të brendshëm të pasagjerëve pas Covid është një reflektim i rritjes së lartë të Indisë,” shkroi në Twitter ministri i aviacionit Jyotiraditya Scindia.
Rimëkëmbja ekonomike e Indisë pas pandemisë ka nxitur një bum udhëtimesh.
Më shumë se 37.5 milionë pasagjerë u transportuan nga linjat ajrore vendase vetëm në tre muajt e parë të 2023.
Kjo shënoi një rritje prej 51.7% krahasuar me një vit më parë, tregojnë të dhënat e Drejtorisë së Përgjithshme të Aviacionit Civil të vendit.
“Nuk pati rritje për dy vjet gjatë Covid. Ajo që ne po dëshmojmë tani është një top bore e asaj kërkese të ndrydhur,” tha MarMartin, një analist i aviacionit.
Ka pasur gjithashtu një rritje të konsiderueshme në numrin e fluturuesve për herë të parë që nga pandemia, sipas z. Martin.
Ai shtoi se trafiku ajror në Indi zakonisht është rritur me dyfishin e ritmit të PBB-së së vendit (Produkti i Brendshëm Bruto), pasi të ardhurat e disponueshme rriten në ekonominë e tretë më të madhe të Azisë.
Më parë, një raport nga organi tregtar i Shoqatës Ndërkombëtare të Transportit Ajror (IATA) tregoi se trafiku i brendshëm në Indi kishte vazhduar t’i afrohej niveleve para pandemisë dhe ishte ulur vetëm 2.2% në nivelet e shkurtit 2019.
Me 81.6%, India ishte gjithashtu tregu kryesor i brendshëm për sa i përket faktorit të ngarkesës së pasagjerëve – përqindja e vendeve të mbushura nga linjat ajrore – krahasuar me vende të tilla si SHBA, Kina, Japonia, Australia dhe Brazili.
Por pavarësisht rimëkëmbjes së shëndetshme, industria vazhdon të vuajë për shkak të një sërë çështjesh, duke përfshirë çmimet më të larta të karburantit të turbinave të aviacionit, një zhvlerësim të rupisë kundrejt dollarit amerikan dhe avionëve të bllokuar.
Mbi 50 avionë të transportuesve kryesorë indianë si IndiGo dhe Go First janë ndalur për disa muaj për shkak të problemeve të lidhura me motorin Pratt & Whitney.
“Linjat ajrore po humbasin miliarda dollarë për shkak të kësaj. Ne kemi nevojë për të paktën 150 avionë të tjerë për t’u bashkuar me flotën për të lehtësuar ngarkesën,” tha zoti Martin.
India ka rreth 1,100 dërgesa të flotës në pritje gjatë viteve të ardhshme sipas agjencisë së vlerësimit ICRA. Më herët në shkurt, Air India në pronësi të Tata Group njoftoi një marrëveshje rekord për 470 avionë nga Airbus dhe Boeing – më i madhi në historinë e aviacionit global.
Por ICRA pret që shtimi i kapacitetit të jetë një proces gradual, duke pasur parasysh sfidat e zinxhirit të furnizimit me të cilat përballen prodhuesit, të cilat “ka të ngjarë të kufizojnë oraret e prodhimit”.