Një rregullator spanjoll ka gjobitur kompaninë e rezervimeve digjitale të akomodimit Booking.com me 413.2 milionë euro për diktimin e kushteve për çmimet e akomodimit në hotele dhe për shtypjen e konkurrencës.
Që nga viti 2019, Booking.com ka përdorur pjesën e saj të tregut, që ndryshon nga 70 në 90 për qind, për të vendosur kushte të padrejta mbi çmimet e akomodimit për hotelet, njoftoi rregullatori spanjoll CNMC.
Hotelet nuk mund të ofrojnë çmime më të ulëta se ato në Booking.com në faqet e tyre të internetit, përcaktoi CNMC, dhe Booking.com mund të përcaktojë në mënyrë të njëanshme dhe pa konsultim zbritje në dhomat e tyre.
Platforma gjithashtu detyron hotelet të paraqesin padi të mundshme në gjykatat holandeze, shtuan rregullatorët.
Kompania digjitale shtypi njëkohësisht konkurrencën në sektorin e rezervimit të akomodimit online, sipas një njoftimi për shtyp të publikuar të martën, CNMC-ja zbuloi dhe vendosi dy gjoba prej 206.6 milionë euro në Booking.com.
Booking Holdings, kompania mëmë e Booking.com, njoftoi apelimin, duke thënë se nuk ishte dakord me “rezultatin e hetimit të CNMC”, sipas një zëdhënësi.
Ata gjithashtu besojnë se mosmarrëveshja duhet të zgjidhet në bazë të Aktit të Tregjeve Digjitale të Bashkimit Evropian.
Grupi mund të apelojë në gjykatën më të lartë spanjolle, vuri në dukje rregullatori. CNMC hapi një hetim bazuar në ankesat e vitit 2021 nga Shoqata Spanjolle e Menaxherëve të Hoteleve (AEDH) dhe Shoqata e Biznesit të Hoteleve në Madrid.
Booking Holdings njoftoi se pret kërkesë më të dobët për strehim në tremujorin e tretë.
Diferenca kohore mes rezervimit të akomodimit dhe ardhjes së mysafirëve është shkurtuar tashmë në tremujorin e dytë dhe në periudhën korrik-shtator do të jetë edhe më e shkurtër, pohojnë ata në një bisedë me analistët pas shpalljes së rezultateve të biznesit.
Një periudhë më e gjatë kohore sinjalizon banim të mirë, interpreton reuters. Kompania parashikon që numri i fjetjeve në tremujorin e tretë të jetë tre deri në pesë për qind më i lartë se vitin e kaluar. Në tremujorin e dytë është rritur me 7.1 për qind dhe verën e kaluar me 14.9 për qind.
Ata raportuan se të ardhurat e tyre totale në periudhën prill-qershor u rritën me 7.3 për qind, në 5.86 miliardë dollarë. Fitimi neto u rrit me 17.8 për qind dhe arriti në 1.52 miliardë dollarë.